XzrfaX
Legacy Member
Ok, heb me nog es beziggehoude met samplekes make
14 stuks heb ik dit maal, zijn allemaal verry wanted !! die met uitroeptekens zijn verry verry wanted
En kwil de mense die me gaan helpe alvast heel fel bedanken !!
Samples hier
Voilla, en nogmaals bedankt !!
Grtz
14 stuks heb ik dit maal, zijn allemaal verry wanted !! die met uitroeptekens zijn verry verry wanted
En kwil de mense die me gaan helpe alvast heel fel bedanken !!Samples hier
Voilla, en nogmaals bedankt !!
Grtz
circuleert alleen rond op promo cd)
is echt een Z A L I G plaatje... 

op cd heb ik em ook ondertussen 