Archief - [groove] 14 samples uit livesets

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

XzrfaX

Legacy Member
Ok, heb me nog es beziggehoude met samplekes make :D 14 stuks heb ik dit maal, zijn allemaal verry wanted !! die met uitroeptekens zijn verry verry wanted :crazy: En kwil de mense die me gaan helpe alvast heel fel bedanken !!
Samples hier

Voilla, en nogmaals bedankt !!
Grtz

Desperatozz

Legacy Member
1)
2) santiago nino - believe (max graham sidechain remix)
3)
4) Perasma - Swing to Harmony
5) tiga - good as gold
6)
7)
8)
9) eric prydz ft adeva - in and out
10)
11)
12)
13) Inglese + Marini - this side & that side (this side mix)
14)

nog paar plaatjes da me nie te binnen schieten ... mss morgen ... nu trug blokken :D

ioo ^^

saidloyens

Legacy Member
1 : chanel - my life (haji & emanuel remix)
6 : damien strong - sunrise at pinkville
10 : weetk u straks te zegge, kheb die op plaat ma zit nu in school
14 : dj stijn - in my life (nog niet uit op vinyl en wss komt em nooit uit op vinyl :) circuleert alleen rond op promo cd)

XzrfaX

Legacy Member
Alvast bedankt !!

saidloyens zei:
14 : dj stijn - in my life (nog niet uit op vinyl en wss komt em nooit uit op vinyl :) circuleert alleen rond op promo cd)
Da kan toch ni ? :cry: is echt een Z A L I G plaatje... :crazy: , enig idee hoe ik aan da cd'ke kan graken ?
Grtz

Desperatozz

Legacy Member
1) chanel - my life (haji & emanuel remix)
2) santiago nino - believe (max graham sidechain remix)
3)
4) Perasma - Swing to Harmony
5) tiga - good as gold
6) damien strong - sunrise at pinkville
7)
8)
9) eric prydz ft adeva - in and out
10) dj stijn - in my life
11) Soulsearcher - I Can't Get Enough
12) So phat - a love bizarre
13) Inglese + Marini - this side & that side (this side mix)
14)

ff samengevat :p

hooligann

Legacy Member
XzrfaX zei:
Alvast bedankt !!


Da kan toch ni ? :cry: is echt een Z A L I G plaatje... :crazy: , enig idee hoe ik aan da cd'ke kan graken ?
Grtz

ben ik blij dat ik die heb :love: :love: :love:

3 is hatrixx ft galliard - one day, heb hem al zolang dikke plaat, wordt precies weer opgefrist!! :D
10 is supermen lovers ma titel weet k ff ni meer :s

grtzz

XzrfaX

Legacy Member
hooligann zei:
ben ik blij dat ik die heb :love: :love: :love:
grtzz

Op plaat ? :oink: op cd heb ik em ook ondertussen :D

1) chanel - my life (haji & emanuel remix)
2) santiago nino - believe (max graham sidechain remix)
3) hatrixx ft galliard - one day
4) Perasma - Swing to Harmony
5) tiga - good as gold
6) damien strong - sunrise at pinkville
7) Woz Not Woz - UNKNOWN
8)
9) eric prydz ft adeva - in and out
10) supermen lovers - bus stop (rebirth)
11) Soulsearcher - I Can't Get Enough
12) So phat - a love bizarre
13) Inglese + Marini - this side & that side (this side mix)
14) dj stijn - in my life

Voilla, alleen 8 nog, is toch superbekend plaatje

Desperatozz

Legacy Member
als ge wilt dat zoiet uitkomt moedet maar allemaal goe promoten eh ... beetje hypen ^^

XzrfaX

Legacy Member
ik hoor em toch al in setjes van tomic en dj jean :p das al ni slecht !!
Ma wie is dieje dj stijn eigenlijk ? vind der nix van op internet

XzrfaX

Legacy Member
Zou goed kunne, zijn droom is een succesvolle plaat maken :) dus zou em wel es kunne zijn!
Ps doet ge uwe CLUB INDUSTRIA sampler ni weg ? :p
Grtz

saidloyens

Legacy Member
Jep en em draait ook in de Space..

Er circuleert nu btw weer een nieuw liedje van em opt internet genaamd "Electric Morning", lang ni zo goed as "In my life" imo..

hooligann

Legacy Member
XzrfaX zei:
ik hoor em toch al in setjes van tomic en dj jean :p das al ni slecht !!
Ma wie is dieje dj stijn eigenlijk ? vind der nix van op internet

schaam u :D

hij draait in reflex en space, en echt BANGELIJK!!!!!! Zou ik zeker ne keer gaan kijken als ik van u was zunne!!!

:love:

Desperatozz

Legacy Member
XzrfaX zei:
Ps doet ge uwe CLUB INDUSTRIA sampler ni weg ? :p
Grtz

nope :) .. eer ik een plaat wegdoe moe'k ze al LANG niemer gespeeld hebben of totaal niemer men ding zijn ze ...

vraag maar aan Real :p

passive d

Legacy Member
1) chanel - my life (haji & emanuel remix)
2) santiago nino - believe (max graham sidechain remix)
3) hatrixx ft galliard - one day
4) Perasma - Swing to Harmony
5) tiga - good as gold
6) damien strong - sunrise at pinkville
7) Woz Not Woz - UNKNOWN
8) Mousse T - Is It Cos I'm Cool? (Shakedown remix)
9) eric prydz ft adeva - in and out
10) supermen lovers - bus stop (rebirth)
11) Soulsearcher - I Can't Get Enough
12) So phat - a love bizarre
13) Inglese + Marini - this side & that side (this side mix)
14) dj stijn - in my life

GeeKer

Legacy Member
Als er mensen Hetrix - One day willen ik heb hier nog een paar gesealde liggen.. Op vinyl wel is waar. PM maar met bod ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan