Archief - Goa

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Oteb

Legacy Member
Hallo,

Ik ben op zoek naar goede (harde) Goa-muziek. Dus geen trance-goa enzo , maar gewoon de 'pure' goa. Ik luister zeer graag naar goa, ma ik weet zo geen namen. Dus als jullie goede goa weten, laat maar weten.

ShadesOfJae

Legacy Member
Tijdje geleden is er hier een gelijkaardige topic geweest, gebruik de search misschien eens ..

|M°B|Morbuus

Legacy Member
Search button, overlaatst nog een thread over geweest.

Btw wel beetje mass request he

fr1sb33

Legacy Member
Astral Projection en Infected Mushroom zijn de 2 bekendste namen, maar ik weet niet of je dat hard genoeg zal vinden. (AP waarschijnlijk wel)

offtopic: bereid je maar voor op een temp ban van 3 dagen :P

Skullbasher_31

Legacy Member
om geen mass request topic te houden:
wat is eigenlijk de definitie van goa?

el shorty

Legacy Member
fr1sb33 zei:
Astral Projection en Infected Mushroom zijn de 2 bekendste namen, maar ik weet niet of je dat hard genoeg zal vinden. (AP waarschijnlijk wel)

offtopic: bereid je maar voor op een temp ban van 3 dagen :P
astrix is wel lekker hard maar niet echt goa te noemen maar wel psytrance.
al is deze opmerking wel kommaneuken sinds de meesten het verschil niet eens horen;)

Anti-flag

Legacy Member
kan er iemand mss ff kort zo de verschillende soorten van goa beetje "verduidelijken"

BongZrGooD

Legacy Member
Ik ben op zoek naar goede nummers voor een kinderfeestje, ik ben op zoek naar goede muziek voor in de auto...
Meteen worden in die threads de woorden mass request gebruikt, en worden ze consequent gesloten; terecht.
Ik ben op zoek naar Goa is imo geen uitzondering hierop, en hierbij dus :

Mass request...
There, I said it...;)

Groetjes,
BongZ

Thorens

Legacy Member
Om de thread KEI nuttig te maken: GOA IS KEI COOL, WTF JO! SUPER VETJES!


(Nee, serieus, mass-request, desondanks het feit dat Goa echt tof is.)

Chimmy

Legacy Member
Goa? Welke Goa? goa bestaat niet. Luister nu maar verder naar gewone muziek.

hou goa maar redelijk onbekend voor het door tmf wordt uitgemolken :sop:

Thorens

Legacy Member
True, Chimmy, true ;) Het is zowat het enige dat naast EBM nog goed onbekend blijft in de commerciële sector.

fr1sb33

Legacy Member
*Kuch*

Ga eens naar www.metal.archives.com : als 25 van de 25000 bands bekend zijn bij het grote publiek, zal het veel zijn. (Slayer, Metallica, Children Of Bodom, Dimmu Borgir, Deicide ed)
Geloof me, echte metal is niet commerciëel, tenzij je in Scandinavië woont. (alleen jammer dat iedereen meteen aan Slipknot denkt :s)
Dit is niet aan jou gericht trouwens, het zijn vooral pubers die gemakkelijk te beïnvloeden zijn.
Wat electronica betreft, ben je bvb Techno, Minimalistic House ook vergeten vermelden.

Thorens

Legacy Member
Ik had het dan ook over de elektronische genres. Je gaat me niet zeggen dat Techno al niet deels gecommercialiseerd is, é?

(Ik ben een metalfan in hart en nieren, hoor, moet je mij allemaal niet komen uitleggen, die dingen :p )

fr1sb33

Legacy Member
(Ik ben een metalfan in hart en nieren, hoor, moet je mij allemaal niet komen uitleggen, die dingen )

Dacht het al, maar kwou geen risico nemen. ^^

Je mag nog de bekendste/beste techno opleggen, de kans dat een niet-techno fan het goed gaat vinden, is tamelijk miniem. (behalve floorfillers zoals Umek - Gatex)
Ik beweer niet dat techno niet commerciëler is geworden tegenover vroeger, maar het komt toch niet in de buurt van andere genres toch? ;)
Commerciëel betekent alleen maar dat het aanslaat bij iemand, die niet eens fan is van dat genre.
Daarom wordt bvb Tiësto zo vaak gebashed. (Trance fans kunnen het niet waarderen dat een skater naar hun muziek luistert en ik ben er zeker van dat er skaters zijn, die naar Tiësto luisteren)
En dat is bij elk genre zo. (zie Cradle Of Filth ^^)

Addow

Legacy Member
BongZrGooD zei:
Ik ben op zoek naar goede nummers voor een kinderfeestje, ik ben op zoek naar goede muziek voor in de auto...
Meteen worden in die threads de woorden mass request gebruikt, en worden ze consequent gesloten; terecht.
Ik ben op zoek naar Goa is imo geen uitzondering hierop, en hierbij dus :

Mass request...
There, I said it...;)

Groetjes,
BongZ

Idd, volledig mee akkoord... op GOA ook geen uitzondering!
Ik heb de vorige goa-topic even ne flinke sjot verkocht, en deze gaat dicht + tempban 3 dagen voor topicstarter.


@ Oteb:
Blijkbaar heb je na je vorige tempban van 3 dagen nog steeds niet de regels gelezen??? Misschien van deze 3 rustdagen toch maar eens gebruik van maken. Laatste waarschuwing met andere woorden, volgende keer hang je: PERMANENT!

// closed
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan