kermitdekikker
Legacy Member
Hey,
ik speel nog maar een tijdje gitaar en ik zou graag wat zelf op ontdekking willen gaan naar liedjes die ik kan spelen. Zo gezegd zo gedaan, nu kom ik veel sites tegen met tabs. Maar ik kan ze niet lezen!?
Ik heb er eentje uit het wilde weg gekozen dus kan iemand mij misschien uitleggen hoe ik die dingen moet lezen?
http://www.brokedownmelodies.com/jack/curgeorge/upsidedown.htm
met voorbaat bedankt
ik speel nog maar een tijdje gitaar en ik zou graag wat zelf op ontdekking willen gaan naar liedjes die ik kan spelen. Zo gezegd zo gedaan, nu kom ik veel sites tegen met tabs. Maar ik kan ze niet lezen!?
Ik heb er eentje uit het wilde weg gekozen dus kan iemand mij misschien uitleggen hoe ik die dingen moet lezen?
http://www.brokedownmelodies.com/jack/curgeorge/upsidedown.htm
met voorbaat bedankt
snie moeilijk hoor
