Archief - [GEZ] paar retrokes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NoizeSuppressor

Legacy Member
Ik zoek ENKEL repress, heb originele zat ondertussen en geen zin om er zwaar voor te lappen, dus graag onder winkelprijs ;)

Morella
Plexus - Cactus rythm
DJ Looney tune - Workstation en ook Jumpin' and pumpin'
J'N'J - The ballet
Jones & Stephenson - The first rebirth
thunderball - bonzai channel one
LA style - james brown is dead
Mainx - 88 to piano
Friends of alex - what is fick dich
4-nu-tek - the universe
Phi-phi & greg d - Jesus trip
Carat trax - beautifull inside
Private productions - Looped
Immaginazone - Musica del futuro
DJ Hooligan - Bottrop
Der dritte raum - hale bopp




Graag prijs vermelden!

DJ BUZZE retro

Legacy Member
musica del futuro hebbek op bootleg

12 € , zoals in mijn salesthread staat :)

Djack

Legacy Member
JnJ - The Ballet heb ik samen met 4 Nu Tek The Universe op vinyl

zegt maar wat ge wilt bieden :)

Is een VIP Classics vinyl

nvm, net gezien da ge enkel repressen zoekt, good luck :)

NoizeSuppressor

Legacy Member
vip classics is repress he :D

heb ook al een boel vip classics liggen maar deze dus nog niet :)

Miesjel

Legacy Member
Musica del futuro gaat ge moeilijk vinden op repress (tenzij een sucky qualoty-bootleg (sorry buzze)). Ik heb de originele maar gezien je er geen geld wil voor neertellen, gaat die niet weg ;)

NoizeSuppressor

Legacy Member
Miesjel zei:
Musica del futuro gaat ge moeilijk vinden op repress (tenzij een sucky qualoty-bootleg (sorry buzze)). Ik heb de originele maar gezien je er geen geld wil voor neertellen, gaat die niet weg ;)

nee idd, ik heb al veel teveel originele platen en overlaatst the pull over nog verloren gedaan bij 't draaien. Het interesseert me echt geen bal of ze nu origineel zijn, vroeger wel hehe.

Trouwens nieuw heb je gelijk veel minder gekraak en 't is toch puur om te draaien, goeie herinneringen heb ik al genoeg :D

DJ BUZZE retro

Legacy Member
NoizeSuppressor zei:
nee idd, ik heb al veel teveel originele platen en overlaatst the pull over nog verloren gedaan bij 't draaien. Het interesseert me echt geen bal of ze nu origineel zijn, vroeger wel hehe.

Trouwens nieuw heb je gelijk veel minder gekraak en 't is toch puur om te draaien, goeie herinneringen heb ik al genoeg :D

verloren gedaan menneke... ajaj toch... ik zou blijten vo elke plaat dak kwijt ben! Akkik achter de DB sta te wachten terwijl een collega z'n laatste plaatjes oplegt bewaak ik mijn plaatjes alsof het 10 millioen euro zou zijn...

Al die verhalen over platen pikken, krijger kiekenvel van... djezes ik zou naar wapens grijpen en iemand mollen als ze aan m'n platen zitten... terwijlk voor de rest uiterst zelden agressief word, zeker in vergelijking me anderen...

NoizeSuppressor

Legacy Member
Mja, ik ben normaal ook redelijk oplettend, maar te zien hoe zat ik al ben natuurlijk. Ik vind die wel terug, heb een paar adreskes waar ik een paar keer op 't jaar passeer, ik heb meer dan genoeg steken maar 't is idd wel stom. Daarom dat ik niet meer dan tien euro meer uitgeef aan een plaat. Der zijn er maar weinig die trouwens niet te vinden zijn voor die prijs, dan moeten ze al heel zeldzaam zijn.

DJ BUZZE retro

Legacy Member
NoizeSuppressor zei:
Mja, ik ben normaal ook redelijk oplettend, maar te zien hoe zat ik al ben natuurlijk. Ik vind die wel terug, heb een paar adreskes waar ik een paar keer op 't jaar passeer, ik heb meer dan genoeg steken maar 't is idd wel stom. Daarom dat ik niet meer dan tien euro meer uitgeef aan een plaat. Der zijn er maar weinig die trouwens niet te vinden zijn voor die prijs, dan moeten ze al heel zeldzaam zijn.

ja alles maar dan ook alles wordt herdrukt... deels spijtig, want heb al veel geld uitgegeven om platen te hebben die jaren terug nog wel heel zeldzaam waren

NoizeSuppressor

Legacy Member
DJ BUZZE retro zei:
ja alles maar dan ook alles wordt herdrukt... deels spijtig, want heb al veel geld uitgegeven om platen te hebben die jaren terug nog wel heel zeldzaam waren

voila, ge geeft deels 't antwoord op mijn request hier... 't Is zinloos om veel te droppen voor een plaat die kraakt als je hem voor een fractie van de prijs kan vinden (wat voor 95% vd platen geldt) als die nog beter klinkt!

DJ BUZZE retro

Legacy Member
NoizeSuppressor zei:
voila, ge geeft deels 't antwoord op mijn request hier... 't Is zinloos om veel te droppen voor een plaat die kraakt als je hem voor een fractie van de prijs kan vinden (wat voor 95% vd platen geldt) als die nog beter klinkt!

Klopt... maar soms kunde als muziekliefhebber en DJ echt ni wachten op die plaat die ge zal zo lang zoekt he.... da komt iedereen tegen denk, vo veel geld iets kopen en nadien hem terugvinden vo de helft of minder.

Ik heb al veeeel te veel geld uitgegeven aan sommige platen (O fortuna 110 €, wel gloednieuw dan en origineel , maar toch is da veel te erg idd) maar zo' n zotte zaken worden dan wel gecompenseerd door af en toe ook eens iets waardevols aan 3 of 4 € te vinden :)

BlisteringByte

Legacy Member
DJ BUZZE retro zei:
Klopt... maar soms kunde als muziekliefhebber en DJ echt ni wachten op die plaat die ge zal zo lang zoekt he.... da komt iedereen tegen denk, vo veel geld iets kopen en nadien hem terugvinden vo de helft of minder.

Ik heb al veeeel te veel geld uitgegeven aan sommige platen (O fortuna 110 €, wel gloednieuw dan en origineel , maar toch is da veel te erg idd) maar zo' n zotte zaken worden dan wel gecompenseerd door af en toe ook eens iets waardevols aan 3 of 4 € te vinden :)

offtopic: kheb da ook meegemaakt :D

7euro voor nen EP van bad company... 'shot down on safari EP'..
daar heb 'k wel ffkes chance gehad :D :woohoo:

Devon Rex

Legacy Member
Musica Del Futuro is al een aantal keer herdrukt zenne mannen. Laatst nog op VIP Classics. Ik ben er bijna zeker van dat ge 90% van uw lijstje op VIP Classics vind.

NoizeSuppressor

Legacy Member
Devon Rex zei:
Musica Del Futuro is al een aantal keer herdrukt zenne mannen. Laatst nog op VIP Classics. Ik ben er bijna zeker van dat ge 90% van uw lijstje op VIP Classics vind.

jup, daarom dat ik ze daar ook op zoek. Ik rij dit weekend wel is naar MVC in Paal, 9 euro stuk en dan sla ik wel ne voorraad in van wat ik nog mis want der zijn er die vip classics voor 15 euro enzo willen verlappen :p

doesn't hurt to try ;)

Dj San

Legacy Member
Ik heb hier nog een La Style - James Brown Is Dead,
doe mr een bod.

Grtz.

Miesjel

Legacy Member
Ach ja, die vip classics reeks volg ik niet. Ik ben helemaal niet meer into retro sinds een aantal jaren. Ik schat ongeveer 40 procent van mijn collectie retro en die zijn al minstens vier jaar ongespeeld geweest.

Anyway, goed voor diegenen die ze niet hebben, slecht voor diegenen die de originele hebben ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan