dendaak
Legacy Member
Hallo,
ik heb een liedje gehoord in thuis een rustig met akoestische gitaar, tekst ging in de aard van
"I'm not looking back what's gone is gone(of done)".
Verder weet ik nog dat het een mannenstem is. Ik heb al wat gezocht op youtube, en op google, maar kom enkel bij liedjes met een vrouwenstem uit wat het dus niet is.
Als iemand het weet? Vriendelijk bedankt !
Warrie
ik heb een liedje gehoord in thuis een rustig met akoestische gitaar, tekst ging in de aard van
"I'm not looking back what's gone is gone(of done)".
Verder weet ik nog dat het een mannenstem is. Ik heb al wat gezocht op youtube, en op google, maar kom enkel bij liedjes met een vrouwenstem uit wat het dus niet is.
Als iemand het weet? Vriendelijk bedankt !
Warrie