NinjaTune
Legacy Member
Hoi,
Aangezien Furax dikke bom is, is de titel enkel bedoeld om op een eenvoudige manier tot een vlugge oplossing te komen. Als je dacht dat het over Furax ging ben je goed MIS.
Hier volgt het probleem:
Wanneer ik een mix met m'n péécéé opneem heb ik altijd een 'ruis' op de achtergrond. (het heeft dus nix te maken met een eerder vermeld probleem dat de kwaliteit van m'n mix niet goed was, dat kwam door de onboard laptop soundcard, maar nu speelt het hem af op een desktop péécéé waar ik vroeger wel deftig mee kon opnemen).
Ik heb al vanalles geprobeerd maar vind maar niet hoe het komt.. Met mijn vroeger mengpaneel (beat 4) had ik er geen last van. Met mijn denon dn-x300 heb ik er precies wel last van.. Er is geen specifieke record uitgang, maar ik hang m'n pc aan m'n master, versterker aan booth out. Als ik dus geen muziek speel en al opneem hoor je zo 'tsssss', als de muziek goed aan't beaten is valt dat uiteraard niet op. Maar op een stil momentje kan dat toch een beetje storen als je aandachtig aan het genieten bent.
Ik neem op met audacity. Iemand enig idee hoe dat kan komen?
gegroet,
LexiC
Aangezien Furax dikke bom is, is de titel enkel bedoeld om op een eenvoudige manier tot een vlugge oplossing te komen. Als je dacht dat het over Furax ging ben je goed MIS.
Hier volgt het probleem:
Wanneer ik een mix met m'n péécéé opneem heb ik altijd een 'ruis' op de achtergrond. (het heeft dus nix te maken met een eerder vermeld probleem dat de kwaliteit van m'n mix niet goed was, dat kwam door de onboard laptop soundcard, maar nu speelt het hem af op een desktop péécéé waar ik vroeger wel deftig mee kon opnemen).
Ik heb al vanalles geprobeerd maar vind maar niet hoe het komt.. Met mijn vroeger mengpaneel (beat 4) had ik er geen last van. Met mijn denon dn-x300 heb ik er precies wel last van.. Er is geen specifieke record uitgang, maar ik hang m'n pc aan m'n master, versterker aan booth out. Als ik dus geen muziek speel en al opneem hoor je zo 'tsssss', als de muziek goed aan't beaten is valt dat uiteraard niet op. Maar op een stil momentje kan dat toch een beetje storen als je aandachtig aan het genieten bent.
Ik neem op met audacity. Iemand enig idee hoe dat kan komen?
gegroet,
LexiC
(in m'n shadowboxing set kan je het horen in het begin)
andes gade da idd door de speakers van u boxen horen
