NaaiT
Legacy Member
Hi peepz,
deze zomer houden we hier in Ronse ons jaarlijks fuifke. Nu zijn we op zoek naar iets van randanimatie, dat gedurende een half uur/uur op onze mainstage zou kunnen plaatsvinden.
Deze moet natuurlijk de dj niet storen, maar dient gewoon zodat de mensen die 'meerwaarde' hebben om naar te kijken
vorige edities hadden we hier niet echt een vraag naar, aangezien we telkens werkten met 2 StuBru dj's, die wel genoeg ambiance in het volk brachten.
Nu kunnen we enkel maar Kev Major strikken, aangezien de rest op pukkelpop zit. (ongelukkige datum, i know..
ad: )
We hadden een voorstel gekregen van een luchtgitarist te laten optreden, dno..?
Verder nog: we zoeken ook nog mensen die foto's willen komen maken. Atm hebben we een aanbod van 300 foto's, voor 30eur (wat denk ik niet slecht lijkt
)
wat denken jullie?
thx
deze zomer houden we hier in Ronse ons jaarlijks fuifke. Nu zijn we op zoek naar iets van randanimatie, dat gedurende een half uur/uur op onze mainstage zou kunnen plaatsvinden.
Deze moet natuurlijk de dj niet storen, maar dient gewoon zodat de mensen die 'meerwaarde' hebben om naar te kijken

vorige edities hadden we hier niet echt een vraag naar, aangezien we telkens werkten met 2 StuBru dj's, die wel genoeg ambiance in het volk brachten.
Nu kunnen we enkel maar Kev Major strikken, aangezien de rest op pukkelpop zit. (ongelukkige datum, i know..
ad: )We hadden een voorstel gekregen van een luchtgitarist te laten optreden, dno..?
Verder nog: we zoeken ook nog mensen die foto's willen komen maken. Atm hebben we een aanbod van 300 foto's, voor 30eur (wat denk ik niet slecht lijkt
)wat denken jullie?
thx
Was wel goei ambiance toen
)
