Archief - fuif randanimatie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NaaiT

Legacy Member
Hi peepz,

deze zomer houden we hier in Ronse ons jaarlijks fuifke. Nu zijn we op zoek naar iets van randanimatie, dat gedurende een half uur/uur op onze mainstage zou kunnen plaatsvinden.
Deze moet natuurlijk de dj niet storen, maar dient gewoon zodat de mensen die 'meerwaarde' hebben om naar te kijken :)

vorige edities hadden we hier niet echt een vraag naar, aangezien we telkens werkten met 2 StuBru dj's, die wel genoeg ambiance in het volk brachten.
Nu kunnen we enkel maar Kev Major strikken, aangezien de rest op pukkelpop zit. (ongelukkige datum, i know.. :sad: )
We hadden een voorstel gekregen van een luchtgitarist te laten optreden, dno..?

Verder nog: we zoeken ook nog mensen die foto's willen komen maken. Atm hebben we een aanbod van 300 foto's, voor 30eur (wat denk ik niet slecht lijkt :) )

wat denken jullie?

thx

verzetstrijder6

Legacy Member
ken de vice kampioen luchtgitaar van 2jaar gelede... en ken ook een aantal vuurspuwers... een idee?

BlisteringByte

Legacy Member
die foto's kunt ge fixe me free-tickets.be ..

en mssn 100foto's door professionele mensen laten doen?

deyoeri

Legacy Member
Luchtgitaar suckt tbh. Doe iets met mensen verkleed als konijnen ofzo. 's nog grappig.

Baloo

Legacy Member
IK kan jongeleren en diabolo.

Maar ik zit wel op pukkelpop ...

Bram

w00p

Legacy Member
Een opwindende dance-act?
(om het woord strippen maar niet te zeggen :) )

GroovyBeatsss

Legacy Member
w00p zei:
Een opwindende dance-act?
(om het woord strippen maar niet te zeggen :) )
Idd hier in de buurt was fuif in tent (weet neit meer welke)
En daar stonden zo douches, en daar kwam dan danseressen beetje de show stelen!;) Was wel goei ambiance toen:p

Miesjel

Legacy Member
beatlover zei:
Idd hier in de buurt was fuif in tent (weet neit meer welke)
En daar stonden zo douches, en daar kwam dan danseressen beetje de show stelen!;) Was wel goei ambiance toen:p

Het mag de dj niet storen ;) :p

[TFT]Poky

Legacy Member
ik moet ook direct aan strippers denken (de vrouwelijke soort dan wel :D)

eventueel vuur spuwers, goochelaars, break dancers,...

TRFluffy

Legacy Member
moest er voor mijn neus een stripteaseuze staan terwijl ik draai zou'k nie al te goe kunnen concentreren op de muzie vrees ik...

plexus

Legacy Member
Laat iemand live meespelen met Saxofoon. Al enkele keren gezien en da's echt nog cool.

DJDM

Legacy Member
sax the dj concept
en als ge der nen drummer bijzet is't squadra bossa of ken-ishi style :)

TrovaX

Legacy Member
DJDM zei:
sax the dj concept
en als ge der nen drummer bijzet is't squadra bossa of ken-ishi style :)

heb vorig weekend squadra bossa ng is bezig gezien samen met buscemi, was wel vet :love: :niceone:

NaaiT

Legacy Member
verzetstrijder6 zei:
en ken ook een aantal vuurspuwers... een idee?
vuurspuwers -> aangezien het in een tent is, liever niet :)

BlisteringByte zei:
die foto's kunt ge fixe me free-tickets.be ..
thx, gecontacteerd!

ivm strippen & diabolotoestanden: liever niet
een of andere dansact zou misschien wel staan, al weet ik niet wat je daarvan kan verwachten op rock-achtige muziek :eek:

[TFT]Poky zei:
break dancers,...
is te doen :)

plexus zei:
Laat iemand live meespelen met Saxofoon. Al enkele keren gezien en da's echt nog cool.
moet wel cool zijn, maar op stubru muziek?

DJDM zei:
hadden we ook ff aan gedacht, maar die is ook niet avail

DJDM zei:
squadra bossa of ken-ishi style
heb je toevallig meer info? :)

thx voor reacties allesinds
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan