Archief - Fruity loops: Plugins

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sluysen

Legacy Member
ik heb nu de producers edition van fruity loops, maar kun je nog ergens extra plugins downloaden? of moet je die kopen...


/edit: moest dit warez zijn, het is niet m'n bedoeling om links te verkrijgen, ik wil gewoon weten ofda je het moe kopen of ofdat het legaal over internet beschikbaar is

saidloyens

Legacy Member
der bestaan heel veel gratis plugins maar als ge echt goeie wilt (ik zeg niet dat er helemaal geen goeie gratis plugins bestaan!) zult ge ze toch moeten gaan kopen..

sQuare

Legacy Member
Kheb da prog zelf ook mr ik kan der dus tot nie mee overweg heeft iemand een tut ofzo ?

Rage

Legacy Member
koop dat voor ge hulp vraagt.

als ge software illegaal download moet ge geen support verwachten...

//edit//
moest ik mij vergissen, mijn excuses

bandarlog

Legacy Member
Check kvr-vst.com daar staan massa's gratis vst's en vsti's op. Steek die .dll's in uw vst directory, ga dan naar 'add channel', dan 'more' dan 'search for new plugins' ofzoiets. vst's zijn efx vsti's zijn synths. Genoeg gratis speelgoed om u jaren zoet mee te houden.

Skullbasher_31

Legacy Member
Minimum Rage zei:
koop dat voor ge hulp vraagt.

als ge software illegaal download moet ge geen support verwachten...

//edit//
moest ik mij vergissen, mijn excuses

en wie zegt dat hij dat illegaal verkregen heeft? :wtf:
help die mens toch es ipv hem af te breken

FL zelf heeft al heel wat plugins enzo aan boord (in de producer edition toch)
zelf ben ik nog niet gekomen aan extra plugins te gaan donwloaden-kopen

ik zeg altijd: google vooraleer een thread te starten:)

Dj Aero

Legacy Member
gratis plug ins: www.google.be en dan intypen "gtg synth" da is een reeks van gratis synthjes, ni de beste maar je kan er soms wel wat mee doen. sommige instrumenten ervan zijn echter wel nice enzo mits effect. als je zoekt op "ambience reverb plug in" kan je ene demo vinden die je echter altijd kan gebruiken, als je het laad bij Fx moe tje echter altijd eerst een kadertje wegklikken maar verder werkt ie perfect. wsl is de full wel uitgebreider.

verder voor het grotere werk zal je moeten kopen

Kyran

Legacy Member
Wat dingen die ik leuk vind om te gebruiken:

Greenoak Crystal: synth, vraagt veel cpu, maakt hele mooie atmosferische geluiden

Oatmeal: synth, standaard analoog emulator synth, heel goed voor een gratis synth, maar klinkt niet altijd even pro. Vergeet vooral niet een andere skin te downloaden (kijk eens op het kvr forum) anders is hij nogal onhandig.

Drumatic 3: drumsynth, maakt hele goeie electronische beats ala roland 808

Rebirth: niet zozeer een plug in, maar kan je wel via rewire met fruity sync'en, is tegenwoordig gratis te downloaden bij propellorheads, bevat een super 303 emulator en een hele hoop mods met extra drumsamples en dergelijke, zeker de moeite waard

Voor effecten en dergelijke gebruik ik geen free stuff. Ik heb de korg legacy Collection en daar komen een hele hoop goeie pro effecten bij. De korg legacy analog staat trouwens op discount overal: in duitsland vind je die voor 200 euro. Bevat een controler (replica van de korg ms-20), de ms-20 softsynth, de polysix, de wavestation en dan nog een effecten unit en een combineer unit. Dat is echt een super deal.

Om die free synths te vinden moet je maar eens zoeken op kvr.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan