Archief - Franz Ferdinand

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Spectre

Legacy Member
Hi boys and girls,

FF is back!
Tonight is dus terug 101% Franz Ferdinand in mijn ogen na de vorige CD die ik vond tegenvallen. Binnenkort spelen ze in AB en staan ze op Pinkpop (prolly ook werchter/pukkelpop).

Wat vinden jullie van de nieuwe CD?

Grtz

Foryow

Legacy Member
Shame on me, maar ik heb zijn nieuwe CD nog niet beluisterd. 't Is ferm te hopen dat hij Werchter komt. :)

Bart Religion

Legacy Member
Foryow zei:
Shame on me, maar ik heb zijn nieuwe CD nog niet beluisterd. 't Is ferm te hopen dat hij Werchter komt. :)

't is een band, geen persoon :lol:

BongZrGooD

Legacy Member
bartreligion zei:
't is een band, geen persoon :lol:
Hela, Franz Ferdinand was wel een persoon, en hij heeft zelfs een plaatsje in de wereldgeschiedenis verworven. Zo rond 1914...:p

De band daarentegen... Nieuwe cd is imo meer van hetzelfde, maar dat is een kwestie van smaak.

Groetjes,
BongZ

-Steve-

Legacy Member
Kheb het in de Werchter thread al gezegd, maar kzeg het hier nog eens... Dat ze maar naar Werchter komen verdomme! :p

l Zion l

Legacy Member
Spectre zei:
Hi boys and girls,

FF is back!
Tonight is dus terug 101% Franz Ferdinand in mijn ogen na de vorige CD die ik vond tegenvallen. Binnenkort spelen ze in AB en staan ze op Pinkpop (prolly ook werchter/pukkelpop).

Wat vinden jullie van de nieuwe CD?

Grtz
Net zoals bij The Killers vind ik hun 3e CD ne serieuze tegenvaller. Er staan wel enkele leuke nummers op (een vijftal ofzo), maar voor de rest is het maar onopvallend opvulmateriaal...

Spectre

Legacy Member
Ik vond de 2e CD van FF persoonlijk een pak minder. Derde CD van The Killers is trouwens Sawdust... en ik denk dat jij het op Day & Age hebt.

bram4815162342

Legacy Member
Spectre zei:
Ik vond de 2e CD van FF persoonlijk een pak minder. Derde CD van The Killers is trouwens Sawdust... en ik denk dat jij het op Day & Age hebt.

hij bedoelt het 3e studio-album, die in feite dus de enige echte 3e cd is.
Sawdust was gewoon een verzameling B-sides

vloet

Legacy Member
Ik vond de eerste cd destijds bangelijk. Heb dan zeer enthousiast de 2de in huis gehaald. Die leek in het begin wel leuk maar heb hem tot hier toe echt weinig opgezet. Dat zegt wel genoeg denk ik. De liedjes van de nieuwe plaat die ik op de radio gehoord heb lijken me wel ok, maar ze spreken me minder aan.

Bart Religion

Legacy Member
BongZrGooD zei:
Hela, Franz Ferdinand was wel een persoon, en hij heeft zelfs een plaatsje in de wereldgeschiedenis verworven. Zo rond 1914...:p

De band daarentegen... Nieuwe cd is imo meer van hetzelfde, maar dat is een kwestie van smaak.

Groetjes,
BongZ

ja, uiteraard. 'k heb ook geschiedenis gekregen :p

Maar kbetwijfel of die een nieuwe cd heeft uitgebracht :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan