Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Foryow zei:Shame on me, maar ik heb zijn nieuwe CD nog niet beluisterd. 't Is ferm te hopen dat hij Werchter komt.![]()

Hela, Franz Ferdinand was wel een persoon, en hij heeft zelfs een plaatsje in de wereldgeschiedenis verworven. Zo rond 1914...bartreligion zei:'t is een band, geen persoon![]()

Net zoals bij The Killers vind ik hun 3e CD ne serieuze tegenvaller. Er staan wel enkele leuke nummers op (een vijftal ofzo), maar voor de rest is het maar onopvallend opvulmateriaal...Spectre zei:Hi boys and girls,
FF is back!
Tonight is dus terug 101% Franz Ferdinand in mijn ogen na de vorige CD die ik vond tegenvallen. Binnenkort spelen ze in AB en staan ze op Pinkpop (prolly ook werchter/pukkelpop).
Wat vinden jullie van de nieuwe CD?
Grtz
Spectre zei:Ik vond de 2e CD van FF persoonlijk een pak minder. Derde CD van The Killers is trouwens Sawdust... en ik denk dat jij het op Day & Age hebt.
BongZrGooD zei:Hela, Franz Ferdinand was wel een persoon, en hij heeft zelfs een plaatsje in de wereldgeschiedenis verworven. Zo rond 1914...
De band daarentegen... Nieuwe cd is imo meer van hetzelfde, maar dat is een kwestie van smaak.
Groetjes,
BongZ

