Archief - Forest Festival 2009 - 7-8-9 augustus

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

forestcrew

Legacy Member
Forest Festival 2009

hét electronische underground festival waar opkomend talent een podium en publiek wordt geboden naast meer gevestigde waarden.

vrijdag 7 augustus van 19u tot 02u (camping open om 17u)
zaterdag 8 augustus van 14u tot 02u
zondag 9 augustus van 14u tot 00u

Festivalterrein thv Grote Steenweg 346
B-9340 Lede (tussen Gent & Aalst)


tickets vvk:
20€ = 3dagen festival + camping
10€ = 1 dag festival naar keuze
tickets via alle Fnac winkels, Fnac.be, ticketline 0900/00.600 (0.5€/min)
en via Forest Website

3 floored music tents
1 tent hosted door Urgent FM

styles: house, electro, techno, reggea, ragga, dubstep, drum 'n bass, easy listening, balkan, hip hop,...

dj Grazzhoppa, Kozz, Groovy George (blg), Fred Nasen, The Balkan Hotsteppers, Tom Dazing & Gols, Tecnum & Mario Le Blanc, Jeks, Psytox, Soul
Phonic, The Technicals (Joey Payne, Cekezz, Biool), Delcone, The Generals, Trixx, Stevie P, Gecko, Bugsy, Die Clique, Centricels, Molar live, Misuccc, Nancyboy, Jens Holmes, Cedolicious, Monba, Melany Bramley, Ramses, Gaspa & Madrugadao, Apu & Soy, Tafar & Esk-L, dj Coconut, Geile Gleuf Maddefakkers, Alosteez, Underground Reality Seekers, One Love Sound, June Miller (uk), Deejay Delta & Miss Ana Lua (uk), X&trick, Strike Out Crew (nl), Futior spiced up by tripple mc, Juiceblender & dj Flame, Hookerz & Vgaz, Siggy, D-convict & Wasp, Rest In Beatz, Noiz Headz, Etnik & Fuzz, The Nitrous

info: Klankwerk
FF2009front.jpg


FF2009back.jpg

Chalk

Legacy Member
De links van de afbeeldingen werken niet.

Allensinds wel een tof concept. Zeker omdat het zo goedkoop is :D

Xylo

Legacy Member
Vorig jaar langs geweest terwijl we naar Gent - steegske - aant rijden waren. 10Eur moeten betalen om 3uurkes te feesten... gelukkig zat sfeer er dik in en alles onder dikke dubstep. En uiteindelijk nog zot staan doen naast Lady Lite blijkbaar. Twas zeer plezant, maar voor mij te klein en te afgelegen om er meerdere dagen te blijven.

forestcrew

Legacy Member
Xylo zei:
gelukkig zat sfeer er dik in en alles onder dikke dubstep. En uiteindelijk nog zot staan doen naast Lady Lite blijkbaar. Twas zeer plezant, maar voor mij te klein en te afgelegen om er meerdere dagen te blijven.


volgende keer beetje vroeger komen hé ;)

forestcrew

Legacy Member
updated website:
- New bio's artists
- Forest Ticket Service online


Get your tickets now!

shiftyke

Legacy Member
gvd gratis ticket gewonnen en ik kan niet gaan, helaas kunnen die tickets niet worden doorgegeven :doh:

Destroyer

Legacy Member
spijtig dat ik alweer:( 2e zit heb, anders was ik zeker gekomen!!

Kozz :o ,

zalig concept, veel kwalitatief belgisch geweld, aan die prijs :niceone:

forestcrew

Legacy Member
Latest update:

- Deejay Delta cancelled and changed by dj Bonafide (Antwerp)
- VJ's: Juicynuts, Azxxl (nl), Klang Und Bild (www.klangundbild.be)
- Lightsystem provided by I.I.E. (link)

forestcrew

Legacy Member
30€ voor 3 dagen inclusief camping



voor de campeerders: goed nieuws: er heeft al een ganse zomer geen koe op de wei gestaan, dus geen enkel vlaai te bespeuren om jezelf met te besmeuren :P

iceman1604

Legacy Member
zullen er nu afterpartys zijn dit jaar?
Of wordt er gewoon langer doorgegaan op de festivalweide?

Eld0

Legacy Member
10 euro betaald voor 2uur maar hmmz wist dus ni dat het maar tot 2uur was.
kan dit echt niet langer duren? Ligt toch wat afgelegen?

Dan maar verder gefeest in Aalst :D

NightRaver

Legacy Member
Forest was weer BEESTIG goe vandejaar!

graag tot volgend jaar jeks ! :)

forestcrew

Legacy Member
Eld0Rad0 zei:
10 euro betaald voor 2uur maar hmmz wist dus ni dat het maar tot 2uur was.
kan dit echt niet langer duren? Ligt toch wat afgelegen?

Dan maar verder gefeest in Aalst :D


Sorry, we hebben enkel vergunning tot 2u 's nachts.... bon, we beginnen ook al in de namiddag dus vroeger komen is de boodschap.
Afgelegen? op de gentsesteenweg N9 tussen Aalst en Wetteren. Op 8km van E40 en op 200m van bushalte.... zo afgelegen zou ik dat niet noemen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan