Archief - FL Studio vraagje...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

chickendip

Legacy Member
ik heb sinds vandaag FL Studio 6 .
nu, patterns speelt hij met geluid af maar wanneer ik op song druk speelt hij het ook af, maar heb ik geen geluid...

weet iemand aan wat dit kan liggen?

greetz,
chickendip

Rage

Legacy Member
hebt ge die pattern ingevuld in uw song? (wss wel, ma ge weet nooit)

chickendip

Legacy Member
Minimum Rage zei:
hebt ge die pattern ingevuld in uw song? (wss wel, ma ge weet nooit)
ja, hij speelt geluid af in de pattern maar niet in de song mode :unsure:

chickendip

Legacy Member
ik heb op google gezocht en heb nix gevonden.
Als je op alles antwoord krijgt: gebruik google...
WAAROM BESTAAT EEN FORUM DAN?! als je er nix op mag vragen!!!

de boom in met dit forum

Dafference

Legacy Member
Gefrustreerd. :p

Ma hij heeft wel een puntje moet ik zeggen. Iedereen kent Google wel, moet je toch niet blijven vermelden. :)

chickendip

Legacy Member
Dafference zei:
Gefrustreerd. :p

Ma hij heeft wel een puntje moet ik zeggen. Iedereen kent Google wel, moet je toch niet blijven vermelden. :)
toch 1 persoon die me begrijpt...
je mag op een forum toch vragen stellen dacht ik? of ben ik verkeerd...
:unsure:

Dj Aero

Legacy Member
ja, soit ontopic: gebruik je playlist om een song te maken. zet de patterns dus achter elkaar. een song is niet pattern 1 pattern 2 pattern 3 pattern 4 maar je moet die aan elkaar naaien met de playlist. druk vanboven VIEW en dan PLAYLIST en zet zo de patterns in de volgorde dat je wil... als je dan op song drukt en play zou hij moete spele... zoniet, heb je een slechte fl versie gedownload ;)

Skullbasher_31

Legacy Member
chickendip zei:
ik heb op google gezocht en heb nix gevonden.
Als je op alles antwoord krijgt: gebruik google...
WAAROM BESTAAT EEN FORUM DAN?! als je er nix op mag vragen!!!

de boom in met dit forum

zeg nu ni dage da nie vind

maarja, zich dan afreageren omdat men te lui is na te denken... :doh:
en dan effe zeggen da wij den boom in kunnen :angry:
er zullen nog veel mensen u willen helpen :ironic:

hoe denk je dat andere mensen daarmee leren werken?
ahja, door te zoeken hoe het werkt, en wat krijgen we dan?
guess what

chickendip

Legacy Member
Skullbasher_31 zei:
zeg nu ni dage da nie vind

maarja, zich dan afreageren omdat men te lui is na te denken... :doh:
en dan effe zeggen da wij den boom in kunnen :angry:
er zullen nog veel mensen u willen helpen :ironic:

hoe denk je dat andere mensen daarmee leren werken?
ahja, door te zoeken hoe het werkt, en wat krijgen we dan?
guess what

google kan idd wel handig zijn, zie eens wa ik voor u heb gevonden...

http://www.google.be/search?sourcei...s=GGLD,GGLD:2004-05,GGLD:nl&q=zelfhulpgroepen

Bastaspast

Legacy Member

Yenneman

Legacy Member
Bastaspast zei:
hehe lol ...

mannekes mannekes mannekes mannekes mannekes toch :(
weer iemand die denkt op 1 2 3 hitjes te maken, schei toch uit man en ga het gras van u bomma afrijden ofzo, als ge nog geen patternblokskes in ne playlist kunt zette van u eigen ...

en close aub den topic, anders blijven we flamen :x

Nogal een chance dat mijn bomma geen hof heeft...want mijn eerste 10 probeersels bestonden allemaal uit 1 groot pattern van 4 minuten ofzo :p

Bastaspast

Legacy Member
Yenneman zei:
Nogal een chance dat mijn bomma geen hof heeft...want mijn eerste 10 probeersels bestonden allemaal uit 1 groot pattern van 4 minuten ofzo :p

true :'(

:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan