JackM
Legacy Member
io
Ik zit den laatste tijd met een stom probleempke.
Toen er nog traktor op men windowsbak stond werkte da normaal, ik open explorer en zoek in men mappen naar men tracks. Maar nu ek dat op men mac heb geinstald, werkt da niemeer. Tis niemeer mogelijk van die map explorer nu te expanden en zo terug in men muziekmappen te zoeken naar men muziek.
Met men extern scherm had ek daar nieveel last van aangezien ek dan op men ander scherm ze gewoon uit finder sleep, maar als ek met men laptop alleen speel, dan zit ek met een probleem.
Kzou wel via labels, artists of songs kunnen zoeken, maar kken ook nie alle namen vanbuiten en ook nie alles staan daarin.
Iemand die me kan helpen?
grtz
Ik zit den laatste tijd met een stom probleempke.
Toen er nog traktor op men windowsbak stond werkte da normaal, ik open explorer en zoek in men mappen naar men tracks. Maar nu ek dat op men mac heb geinstald, werkt da niemeer. Tis niemeer mogelijk van die map explorer nu te expanden en zo terug in men muziekmappen te zoeken naar men muziek.
Met men extern scherm had ek daar nieveel last van aangezien ek dan op men ander scherm ze gewoon uit finder sleep, maar als ek met men laptop alleen speel, dan zit ek met een probleem.
Kzou wel via labels, artists of songs kunnen zoeken, maar kken ook nie alle namen vanbuiten en ook nie alles staan daarin.
Iemand die me kan helpen?
grtz