zavVi
Legacy Member
zozo de halve finales van Eurosong festival zijn net gedaan.
de echte Finale waarvoor 14 landen (op basis van resultaat vorig jaar) al geplaatst zijn is op zaterdag
Van de 23 liedjes mochten er 10 door om zaterdag nog een keertje hun ding te doen.
Volgende landen gaan door naar de finale:
Rusland - Dima Bilan - Never Let You Go
Macedonië - Elena Risteska - Ninanajna
Bosnië & Herzegovina - Hari Mata Hari - Lejla
Litouwen - LT United - We Are The Winners
Finland - Lordi - Hard Rock Hallelujah
Oekraïne - Tina Karol - Show Me Your Love
Ierland - Brian Kennedy - Every Song Is A Cry For Love
Zweden - Carola - Invincible
Turkije - Sibel Tüzün - Süper Star
Armenië - Andre - Without Your Love
dit wil dus zeggen dat België met Kate Ryan het niet gehaald heeft en al naar huis mag komen
mijn inziens had ze er nu toch wel bij mogen zijn hoor, landen als Turkije, Nederland en vooral Litouwen waren gewoon slecht, Finland was ...apart...
Dat Zweden er ging bij zijn kon je wel verwachten, ook Rusland was zeer goed en Oekraine vond ik heel goed
jammer maar onverdiend imo, maar dat lijkt wel elk jaar zo te zijn
de echte Finale waarvoor 14 landen (op basis van resultaat vorig jaar) al geplaatst zijn is op zaterdag
Van de 23 liedjes mochten er 10 door om zaterdag nog een keertje hun ding te doen.
Volgende landen gaan door naar de finale:
Rusland - Dima Bilan - Never Let You Go
Macedonië - Elena Risteska - Ninanajna
Bosnië & Herzegovina - Hari Mata Hari - Lejla
Litouwen - LT United - We Are The Winners
Finland - Lordi - Hard Rock Hallelujah
Oekraïne - Tina Karol - Show Me Your Love
Ierland - Brian Kennedy - Every Song Is A Cry For Love
Zweden - Carola - Invincible
Turkije - Sibel Tüzün - Süper Star
Armenië - Andre - Without Your Love
dit wil dus zeggen dat België met Kate Ryan het niet gehaald heeft en al naar huis mag komen
mijn inziens had ze er nu toch wel bij mogen zijn hoor, landen als Turkije, Nederland en vooral Litouwen waren gewoon slecht, Finland was ...apart...
Dat Zweden er ging bij zijn kon je wel verwachten, ook Rusland was zeer goed en Oekraine vond ik heel goed
jammer maar onverdiend imo, maar dat lijkt wel elk jaar zo te zijn