maxkeuh
Legacy Member
Hey,
Ik be drummer sinds 10 jaar, en heb al in verscheidene groepjes gespeeld, ik speel momenteel nog altijd in groepjes, maar ik wil iets nieuws proberen.
Ik wil een band oprichten met mensen met dezelfde muzieksmaak, mensen die al een tijdje spelen, die een aardig stukje gitaar of bass kunnen spelen, mensen die een leuke Screamo of Emo stem hebben.
Mensen die houden van muziek zoals: Senses Fail, Mae, Anberlin, Bullets N octane, A Static Lullaby, All American Rejects, Taking Back Sunday, Angels And Airwaves, Thrice, Thursday, YellowCard, Green Day, Bad Religion, No Use For A Name, .............
Ik bezit alvast een repetitie lokaal in Dilbeek, heb al het nodige concertmateriaal voor drum, en ben alleen nog maar op zoek naar mensen met hetzelfde doel, Melodische Emo-Screamo-punk-rock muziek maken.
vergeet geen contact op te nemen: [email protected] of 0472.41.61.65!
Hopelijk tot binnenkort!
Max
Ik be drummer sinds 10 jaar, en heb al in verscheidene groepjes gespeeld, ik speel momenteel nog altijd in groepjes, maar ik wil iets nieuws proberen.
Ik wil een band oprichten met mensen met dezelfde muzieksmaak, mensen die al een tijdje spelen, die een aardig stukje gitaar of bass kunnen spelen, mensen die een leuke Screamo of Emo stem hebben.
Mensen die houden van muziek zoals: Senses Fail, Mae, Anberlin, Bullets N octane, A Static Lullaby, All American Rejects, Taking Back Sunday, Angels And Airwaves, Thrice, Thursday, YellowCard, Green Day, Bad Religion, No Use For A Name, .............
Ik bezit alvast een repetitie lokaal in Dilbeek, heb al het nodige concertmateriaal voor drum, en ben alleen nog maar op zoek naar mensen met hetzelfde doel, Melodische Emo-Screamo-punk-rock muziek maken.
vergeet geen contact op te nemen: [email protected] of 0472.41.61.65!
Hopelijk tot binnenkort!
Max

)