Archief - [elektro/trance] Solartic - mysteria

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fotsirq

Legacy Member
1. Grootte van het muziekbestand: 3.2mb
2. Lengte van de track, in minuten en seconden: 3:22
3. Extensie, en evt. benodigde programma's om af te spelen: mp3
4. Opnamekwaliteit: 128kbs
5. Gebruikte gear: FL, vst's
6. Tijd die reeds besteed werd aan de productie: 3 dagen
7. Eigen mening van de productie: Mengeling van trance en elektrosynth, kvind stukje vanaf 1.50 et beste

http://users.telenet.be/Solartic/Music/Solartic - mysteria.mp3

Xavez

Legacy Member
Ik hoor TOTAAL geen elektro hierin hoor! Heeft meer iets psy-trance achtigs!
Persoonlijk vind ik het niet zo'n geslaagde track. Veel te snel naar mijn gevoelen en goedkope melodietjes en synths over en door elkaar. Echt een op- en afbouw zit er ook al niet in.

Ik ga verder geen commentaar geven want ik vrees dat het gewoon m'n genre niet is, dus is het ook moeilijk om objectieve tips te geven...

Strawberry

Legacy Member
tvalt mee buiten die JP achtige synth die er rond 46 sec inkomt
en vanaf 1min der echt inzit

stukje na 1 50 is best wel leuk
ma tmist iets af en toe is tsjieeeeeuw ofzo

dan weer die vreselijke JP achtige synth in 96 was da cool :)
ma in 96 von ik et ook niet cool dusjah

Yenneman

Legacy Member
Zet je range van je arpeggiator niet zo hoog in het begin. Het geluid van je baslijn op 27 sec is beter dan het geluid dat je in het begin gebruikt. Ik ben het met Xavez eens dat het nogal speedy is, een beetje trager zou niet slecht zijn. Ik vind je gatesound ook nogal overheersend. Kick zit wel goed denk ik (mss toch wat nagalm)...je snare niet echt, maar je drumpatterns zijn over het algemeen wel geslaagd. Het geheel op ongeveer 1'00" heeft wel een leuke feeling, maar het valt nogal snel stil. Er is nog wat werk aan, qua geluid en structuur. Zeker niet opgeven! Mag ik eens vragen hoe lang je al producet?

Fotsirq

Legacy Member
merci voor de comments,
iedereen haat die synth precies die rond 50 sec invalt :p
daar zalek dus nog iets moete aan doen en qua structuur heb ik idd nog veel te leren, want alles volgt elkaar nogal snel op zonder echte overgangen.
Ik ben nu ongeveer 6 maanden bezig me fruity loops.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan