Ok, iets later dan voorzien dan maar...
Het is al veel beter dan het origineel, naar mijn mening en smaak dan toch. Ik zou wel nog die vocal er terug bij implementeren, die was geslaagd, en mag zeker terugkomen.
Er zit nog heel veel ruis op je synths en je percussie is nog niet scherp genoeg, je geluid kan algemeen nog veel beter (Btw: gebruik je soms 2 kicks over elkaar? Zou ik niet doen...).
MAAR...qua structuur vind ik het heeeel erg geslaagd nu, ook die break op 2'32" vind ik heel goed.
Eerlijk gezegd wil ik hier wel eens een eigen interpretatie aan geven. Als je dat goed zou vinden natuurlijk...ik denk niet dat het dan nog erg op jouw originele song zou lijken (ik zou ook niet alle elementen willen gebruiken), maar ik zou er met veel enthousiasme aan werken. Laat me eens weten of je hiermee akkoord gaat.