Baloo
Legacy Member
Iemand naar Elektron geweest ?
Gent Vooruit.
Vet feestje nog ze , spacid was GREAT !
NIet nuchter, dus echt goed geamuseerd,
ma spijtig van de buldogs/buitenwippers , die echt niet vriendelijk waren.
Voor de rest, kmoest ff frisse lucht hebbe ma konne niet na buite of twas weer betale, dus ff slechtkome.
Toch weer opgestaan en verder gaan feeste.
Opeens om 5 u , pok lichten aan, hu ? * wasda ier ? * ... feestje gedaan .
Beke vroeg ma wel stevig.
andere commentaren ?
Groetjes,
Bram
Gent Vooruit.
Vet feestje nog ze , spacid was GREAT !
NIet nuchter, dus echt goed geamuseerd,
ma spijtig van de buldogs/buitenwippers , die echt niet vriendelijk waren.
Voor de rest, kmoest ff frisse lucht hebbe ma konne niet na buite of twas weer betale, dus ff slechtkome.
Toch weer opgestaan en verder gaan feeste.
Opeens om 5 u , pok lichten aan, hu ? * wasda ier ? * ... feestje gedaan .
Beke vroeg ma wel stevig.
andere commentaren ?
Groetjes,
Bram

, toch een paar keer kunnen leuren dervan
.


we are the world ...