Archief - Elektron Vooruit Gent

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Baloo

Legacy Member
Iemand naar Elektron geweest ?
Gent Vooruit.

Vet feestje nog ze , spacid was GREAT !
NIet nuchter, dus echt goed geamuseerd,
ma spijtig van de buldogs/buitenwippers , die echt niet vriendelijk waren.
Voor de rest, kmoest ff frisse lucht hebbe ma konne niet na buite of twas weer betale, dus ff slechtkome.
Toch weer opgestaan en verder gaan feeste.
Opeens om 5 u , pok lichten aan, hu ? * wasda ier ? * ... feestje gedaan .
Beke vroeg ma wel stevig.
andere commentaren ?

Groetjes,
Bram

yellowtigra

Legacy Member
Was wel goe maar toch minder dan andere keren, vorige keer dat ik was geweest (wel al tijdje geleden) was het in de beneden zaal wat ik wel een veel betere sfeer vind en veel meer volk ook, maar al bij al viel het nog mee

Baloo

Legacy Member
Alsde wa meer vanvoor stond, was het iets dichtbevolkter en passeerde er elke 3 minuten nen joint :p , toch een paar keer kunnen leuren dervan :crazy: .

KHeb wel beke problemen gehad met dien buitensmijter aan den ingang.
Me mijn zatte botten altijd ...
Vuile black dressed muscled bulldogs!
En dan nog es geld vragen , woehoew.

:p

Bram

Baloo

Legacy Member
Vet !

Ben toegekomen rond 1 uur , dan waren ze ongeveer juist begonnen.
Echt goeien electro, soms een beetje TE repetief.
Klank en sound zaten zeer goed, dj booth was mooi opgebouwd.

Hij ratelde er wel veel tussen, maar omdat ze uit detroit komen zal da der wel iets mee te maken hebben :p.
Ze hadden het publiek goed mee, speelden er ook goed op in.

Goeie liveset, waar ik van genoten heb.

Bram

yellowtigra

Legacy Member
Waarom, gij heeft maar een keer of 50 gezegd "detroit" :p , vond het goed begonnen maar na een paar nummertjes werd het repetief en was ik blij dat er een andere dj begon te draaien ;)

spray-bunny

Legacy Member
Baloo zei:
Alsde wa meer vanvoor stond, was het iets dichtbevolkter en passeerde er elke 3 minuten nen joint :p , toch een paar keer kunnen leuren dervan :crazy: .
Dnb-style:D

Baloo

Legacy Member
NJa :p

Zat wel wat dnb tussen zelfs, soms zelf wat soort jump achtig ding.
Kdenk dat wel meer frensh tekno was ma swat.

Like the dnb style though ^^ :niceone:

Bram

Baloo

Legacy Member
yellowtigra zei:
Waarom, gij heeft maar een keer of 50 gezegd "detroit" :p , vond het goed begonnen maar na een paar nummertjes werd het repetief en was ik blij dat er een andere dj begon te draaien ;)
Van Ertvelde jong ?
Ikke van Assenede :)

Wereld is klein eh :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan