bandarlog
Legacy Member
1. Grootte van het muziekbestand: 12,2mb
2. Lengte van de track, in minuten en seconden: 6:40
3. Extensie, en evt. benodigde programma's om af te spelen: winamp
4. Opnamekwaliteit: 256kbs
5. Gebruikte gear: FL + verschillende vsti's + Microkorg (vocoder)
6. Tijd die reeds besteed werd aan de productie: 20u (met 2 non-stop, door 2 koptelefoons en monitors)
7. Eigen mening van de productie: Donkere grauwe elektro met een warme basslijn.
118bpm
http://www.psychedelic.be/jamroom/play.php?band_id=2&song_id=310&mode=song_hifi
2. Lengte van de track, in minuten en seconden: 6:40
3. Extensie, en evt. benodigde programma's om af te spelen: winamp
4. Opnamekwaliteit: 256kbs
5. Gebruikte gear: FL + verschillende vsti's + Microkorg (vocoder)
6. Tijd die reeds besteed werd aan de productie: 20u (met 2 non-stop, door 2 koptelefoons en monitors)
7. Eigen mening van de productie: Donkere grauwe elektro met een warme basslijn.
118bpm
http://www.psychedelic.be/jamroom/play.php?band_id=2&song_id=310&mode=song_hifi
), kan dit wel leuk zijn.
. En minder gekraak op de samples: no thanks, de samples zijn gekraak, niks clipt (ver van) en qua headroom en al is het niet overladen. Dat van dat trillen van synth, ja misschien is dat wel een gedacht. Maar ik (we) ga(an) het niet meer veranderen denk ik.