Archief - [Elektro-House] Nubian Lips - Read My Lips

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ChickenTik

Legacy Member
Hey,

Nog eens een nieuw trackje. Kheb er enkele invloeden ingestoken van techhouse en elektro. En dit is het resultaat :p.
Trackje is nog wel niet volledig af, kmoet nog de details wat herwerken maar ik wou hem toch al eens aan de nodige kritieken onderwerpen!

Wat meer info:

mp3
128kbps
7 minuten lang
Made with good old Fruityloops :love:

Edit: nieuwe url (zippyshare)
Listen!

Toch nog enkele opmerkingen:
- Vocal wordt er misschien nog uitgegooid en vervangen. Of ik moet hem nog eens deftig bewerken.
- Beetje meer variatie insteken. Andere synth ofzo gebruiken.
- eerste en vooral tweede climax beter uitwerken.
- Algemeen prutswerk dat weken in beslag neemt... :p

Uw negatieve/positieve commentaren worden ten zeerste geapprecieerd!

Mvg

Bartcore

Legacy Member
Klinkt deftig!
Maar wat je zegt, na die eerste climax vind ik hem voor de verwachtingen die de climax maakt, net iets te leeg klinken. Misschien na die climax een door lopende basslijn maken? Is een ideetje.

Misschien ook net iets meer variatie in de melodie die je gebruikt.

Verder weinig op te merken, klinkt goed!

Koentjes

Legacy Member
Yo
Zijn wel vette synths, maar de eerste melodie vind ik toch wat simpel klinken... Is niets speciaal aan, 'k vind hem niet zo geslaagd. De vocal vind ik best nog wel cava, stoort niet ofzo. Na de climax zou je inderdaad eens iets anders kunnen doen, is percies of de track gewoon nog eens afspeelt. Dit klinkt mss allemaal negatief :D Maar de track is zeker niet slecht. De sounds, drums,... zijn nice. Zeker wat variatie inbrengen en meerdere sounds, synths,...

Clash

Legacy Member
Ik ga akkoord me de comments van hierboven! Drums enzo zit wel goed, ma ik kan dus niks meer zeggen wa ge zelf ook nog ni weet denk ik :D Blijve doorgaan!

Canniball

Legacy Member
- goei soundjes
- ik vind dat er iets met de kick scheelt.. ik weet niet juist wat (mss de compressie ni 100% ?)
- vocals vind ik wel cava! mss nen subvocal die wa lager is gepitcht?
- synths zijn bon :)
- de climax zoude wa kunne uitwerke, uitperse dien handel hehe

allesinds nice ;)

ChickenTik

Legacy Member
Bedankt voor de reply's!

Kga zeker nog eens kijken voor andere/betere synth erbij te zetten & wat afwisseling in de melodielijn. En natuurlijk de climax een pak verbeteren ^^

@Canniball : de kick op zich klinkt wel goed maar in de mix klinkt hij anders vind ik. Nu ik weet dat andere mensen eht ook horen zal ik daar ook nog wat aan sleutelen :)

Thx

ChickenTik

Legacy Member
Hopla, serieuze update!

Nieuwe melodielijnen, paar andere synths bijgestoken, paar hats en dergelijke erbij gegooid en beetje deftiger proberen te mixen/masteren. Da laatste is nog niet volledig in orde maar klinkt toch al redelijk tot nu toe :).

Zelfde link of luister hier

Ik hoop dat het jullie bevalt. Moest er iemand de 320 versie willen, kan ik die altijd uploaden. :D

Groeten

Stabby

Legacy Member
Kan je ergens anders uploaden? Ik zie die upload site telkens terugkomen op 9lives, maar begrijp echt niet waarom die zo populair is. Alle links daarnaar op dit forum ouder dan een week zijn allemaal dood.

ChickenTik

Legacy Member
Hmmm, dat is toch maar gewone webspace van Telenet... maar link werkt inderdaad niet & ik kan ook niet inloggen op mijn space. Vreemd :oink:

Anyway, kheb trackje op zippyshare gezet

Hierzo

originele post ook aangepast!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan