joske1987
Legacy Member
Hello,
Juist nieuwe track af, ik had graag geweten wat jullie er van vinden.
Visually delightful
Resurgance
6.18min
Prog: Nuendo 1.6
http://users.skynet.be/fb036639/Visuallydelightful.mp3
Enjoy
Juist nieuwe track af, ik had graag geweten wat jullie er van vinden.
Visually delightful
Resurgance
6.18min
Prog: Nuendo 1.6
http://users.skynet.be/fb036639/Visuallydelightful.mp3
Enjoy
Vind het gewaagd, maar toch geslaagd. Persoonlijk zou ik andere synth's en effectjes gebruikt hebben, maar verder no complaints.