Mechelaar
Legacy Member
ne vriend van mij heeft een lieke gemaakt en ik had voorgesteld om dit op musicforum te zetten. omdat hier meestal deftige comment wordt gegeven.
Het is een remix van een origineel liedje van hem (dit zal ik later online zetten).
link: celectron - mutation
link: celectron - mutation (remix) (rapidshare, gwn op free klikken)
origineel
grootte: 3,7mb
duur: 4min
remix
grootte: 3,45mb
duur: 3:45
Gemaakt met ne synth, ableton, cubase.
mijn opmerking voor zover ik er iets vanaf weet: den bass mag iets minder sterk doorkomen op sommige stukken
edit: luisteren is posten
Het is een remix van een origineel liedje van hem (dit zal ik later online zetten).
link: celectron - mutation
link: celectron - mutation (remix) (rapidshare, gwn op free klikken)
origineel
grootte: 3,7mb
duur: 4min
remix
grootte: 3,45mb
duur: 3:45
Gemaakt met ne synth, ableton, cubase.
mijn opmerking voor zover ik er iets vanaf weet: den bass mag iets minder sterk doorkomen op sommige stukken
edit: luisteren is posten

