Skipze
Legacy Member
Hi,
Ik heb onlangs een mixtapeje gemaakt van liedjes dat ik heelg raag heb voor de moment, het is gemaakt met VirtualDJ en het is mijn eerste keer, veel speciaals is er dus niet aan en het is eerder wat experimenteren voor mij.
Link:
Mixtape par Axl - MySpace Vidéo
Mijn grootste ergernis aan VirtualDJ is dat je niet kan luisterenop wlek moment het 2de liedje is terwijl je eerste nog afspeelt, daarmee is het vaak wat gokken voor mij en hopen dat het wel een goede overgang is of niet.
Enige tips om met VirtualDJ te werken?
Thanks
Ik heb onlangs een mixtapeje gemaakt van liedjes dat ik heelg raag heb voor de moment, het is gemaakt met VirtualDJ en het is mijn eerste keer, veel speciaals is er dus niet aan en het is eerder wat experimenteren voor mij.
Link:
Mixtape par Axl - MySpace Vidéo
Mijn grootste ergernis aan VirtualDJ is dat je niet kan luisterenop wlek moment het 2de liedje is terwijl je eerste nog afspeelt, daarmee is het vaak wat gokken voor mij en hopen dat het wel een goede overgang is of niet.
Enige tips om met VirtualDJ te werken?
Thanks