't Zit weer goed ineen, de climax is wat minder vergeleken met uw andere (vorige) nummers.
Euhm, ik zou bij de Thor eens kijken bij de FX samples. Zoveel ken ik persoonlijk zelf nog niet van Reason, dus hopelijk antwoorden de kenners wat uitgebreider.
Maar toch, chapeau!