Koentjes
Legacy Member
Yoo
Nieuwe track, in paar uurtjes in elkaar gesmasht. Nog wat werk aan, maar ik denk dat de main idea wel goed overkomt? De track lackt beetje aan inspiratie miss, comments daarop zijn meer dan welkom!
Gemaakt met FL Studio numbero 8
Drums en percussie allemaal zampels, synths zijn van NI Massive...
De rest allemaal FL toestanden!
Myspace --> De "Calvary" track ofcuurs!
cheers
Nieuwe track, in paar uurtjes in elkaar gesmasht. Nog wat werk aan, maar ik denk dat de main idea wel goed overkomt? De track lackt beetje aan inspiratie miss, comments daarop zijn meer dan welkom!
Gemaakt met FL Studio numbero 8
Drums en percussie allemaal zampels, synths zijn van NI Massive...
De rest allemaal FL toestanden!
Myspace --> De "Calvary" track ofcuurs!
cheers
en met een grote knipoog naar de Pharaohe Monch hit 