Archief - [Electro] Yeah You Heard Me! - All nighter

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Koentjes

Legacy Member
Yooo!
Nieuw nummer, zit al lang te prutsen om typisch fidget/jack house sound te krijgen, maar ben er blijkbaar echt niet goed in! :D Hier mijn "beste" resultaat!
Zelf vind ik de vocal niet echt super (klinkt redelijk cheap), maar ik zit op short op vocals dus... jammer! Track is mss iets te eentonig en te weinig fx en heeft misschien meer sounds nodig; is al een gezonde portie zelfkritiek da'k kan leveren! Ik hoop dat jullie hem toch ergens goed vinden! :D

Gear: FL Studio ++ NI Massive ++ drumsamps

Link: All ni-night loooong!

EDIT: ps: ik ben van zin om van naam te veranderen, enige suggestie die'k zelf heb kunnen vinden is "Yikez!" of "Yikes!". Zoiets in den aard, mss enige suggesties of tips? :D
cheers

zemanwithzeplan

Legacy Member
ik denk dat je met een bass die iets dieper en iets "wobble-iger" is, wat meer fidget er in krijgt, de hoge deuntjes geven al wel dat gevoel vind ik. Denk dat de bass wat sleutelwerk kan gebruiken imo.

En voor je naam.. heb ik eig geen idee :D veel succes daar mee ;)

takkk

Legacy Member
De track doet me spontaan denken aan Sound Of Stereo :D Meer kritiek dan uw zelfkritiek kan ik zelf niet geven, hoewel ik persoonlijk de track niet eentonig vind! Die bass wat dieper maken vind ik voor dit genre niet eens nodig. Vanaf 1.10 vind ik em echt lekker :D

Voor de naam: nummer doet me ook denken aan zo kermis attracties, zo van die machines waar ge muntjes in moet steken. Zelf ben ik van japanse afkomst, zij hebben ook een eigen machines: pachinko ! Lijkt me een leuke naam :D

Koentjes

Legacy Member
Haha :D Nice! Bedankt voor de commentaar en de naam :P Maar ik bedoelde eigenlijk een naam voor mezelf :D Maar 'k ga die tracknaam ook wel gebruiken denkik :D!

Arpeggiator

Legacy Member
Een van je beter imo. Goe bezig, welk genre is da eigelijk precies? Tis een beetje precies uwe eige stijl die ge aan het maken zijt, en das zeker positief!

Kan het dat je dezelfde synth hebt gebruikt als in calvary, maar dan een beetje getweaked?
Ben niet zeker hoor ^^

Vanaf 2:50 ongeveer vind ik het echt nice. Enkel de opbouw naar die 2:50 vind ik wa minder.

Goe bezig!

Koentjes

Legacy Member
mja, zoals ik al zei probeerde ik wat fidget te maken maja :P 't is meer ... njoa kweet het eigelijk niet :D De synth is niet dezelfde, heb ik zelfs nog ni opgemerkt :p Bedankt voor de commentaar, behoorlijk positief verrast :D! thx

takkk

Legacy Member
Ahzo, een naam voor u, woops! :D Goh, we willen in de toekomst ook nog veranderen van naam (iets korter), inspiratie is er momenteel niet zoveel, dus kan ik u jammer genoeg niet helpen :(

Lijmbal

Legacy Member
Geflipte schijf Koen!
Wil ik wel eens in mijn inbox zien verschijnen moet ik zeggen ^^

Wilt ge weer van naam veranderen?
YYHM te lang ofwat?

grtz!

Koentjes

Legacy Member
Haha, merci! :D
Ik stuur hem door!
Ik vind die naam indd wel te lang en klinkt misschien een beetje.. ja kweet ni, "kinderachtig". 't is ook lastig om nice logo ofzo van te maken :D Maar voorlopig hou ik hem zo wel!
'k zal die track direct is fixe!
Yet thanks again :p:D

s.i.m.o.n

Legacy Member
Jo,

how how lekker trackje hier weer. Vind dit ook één van je betere. En idd, de vocal klinkt beetje cheap, maar ik vind hem niet storend ofzo, maar op dit moment ook nog geen toegevoegde waarde..

Maar zeker nog meer trackjes als deze maken ;)

(zou deze btw ook wel willen hebben als het even kan :D)

Grtz

Canniball

Legacy Member
jo Yikes! hehe

- lekkere drum
- uw synth is nice, maar te weinig bas?
Ik zou er zowizo nog een 2e bassynth ondersteken
- percussie elementen en vocals meer pannen
- valt plots iets te droog stil op 2min

Ik vind het een vette track!
enkel de sounds moeten iets beter
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan