Archief - [Electro] We Are Not Cliché - Roar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

takkk

Legacy Member
Jooow mannen (en vrouwen?),

we hebben een nieuwe track afgewerkt en zijn er zelf redelijk tevreden over. Het is iets harder als onze vorige tracks.

Linkje is hier te vinden, Roar op Soundcloud, kwaliteit is 320 kbps. We waren in het begin van de zomer vakantie er aan begonnen, maar zo af en toe wat verdergewerkt. Lang geleden dat we hier nog iets hebben kunnen posten! ;)

Commentaar is welkom!

zemanwithzeplan

Legacy Member
yo guys, das weer vet e, maar ik heb het gevoel dat die "bubble synth" als ge weet welke ik bedoel... nog wa zuiverder kan, beetje finetunen ofzo :) ale kweenie ik denk da het dan nog een pak beter zou klinken!

cheers!

Nausea

Legacy Member
OP 2.00 begint nieuwe hoge synth. Die klinkt goe en is verstandige afwisseling tegen de hardere roaring wubly synth int begin. Maar vind enkel de eerste noten van de bar goe bij die hoge synth, de eindnoten zou ik compleet herschikken, klinken vals in combi met de andere.
Na 3.30 zou ik dan terug gaan naar de eerste roaring synth. om het dag en nacht effect te krijgen. De snare komt ook nie genoeg door en de wuble synth klinkt idd nie zuiver.

takkk

Legacy Member
Thx voor de comment! De snare mag inderdaad ook was meer doorkomen. Ik snap wat ge bedoelt gij die hogere synth, maar vals is het (volgens mijn oren) toch niet echt :D Zal eens wat proberen!

freddiejay

Legacy Member
vanaf 2 minuten is't beter.. aangenaam dat die synth erbij komt!
misschien die laatste noten een octaaf hoger??

en vanaf 3.30 zoude meer release of cut off afdraaien, om wat chaos te creeren om dan terug proper af te ronden.. dono..

zeker wel ok deze track!

NavaRR

Legacy Member
't stuk net voor 2min (dus waar die andere synth erbij komt) kan beter in mijn ogen.. zou nog meer moeten opgebouwd worden naar dat stuk.

Die 2de synth erbij is goed.. anders zou het allemaal te eentonig worden. Klinkt volgens mij niet echt vals, maar zoals freddiejay zei.. misschien de laatste noten gwn een octaaf hoger. En beetje finetunen, want 100% zuiver klinkt hij niet.

Nog wat sleutelwerk en je hebt een leuk trackje :) Keep it up
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan