Archief - [electro] The Proxy - Raven (remix)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KingKain

Legacy Member
Jie mannen, kben nog een redelijk grote noob op vlak van producen, en een goeie manier om bij te leren is remixen maken.
Het origineel valt natuurlijk niet te evenaren :)

klik

used: Audacity, FL8, NI Massive, Poizone 2, samples
Comments zijn welkom!

Koentjes

Legacy Member
Ffe snel beluisterd, klinkt absoluut niet "noob" ze :D Technisch minder sterk mss wel, wat wel logisch is en niet erg. Maar ik vind die soundjes enzo toch al wel dik, zijn mss presets ofzo, maar toch, het klinkt zeker en vast! Blijven producen, zit zeker potentieel in

KingKain

Legacy Member
Thx, de sounds zijn geen presets, kheb zelf wat lopen klooien met de synths om er iets deftigs uit te krijgen :)
Qua drums enzo kan het inderdaad wel een pak beter, maar momenteel geraak ik niet echt veel verder dan simpele 4/4 beats :p Kga mij daar eens een beetje mee bezighouden, ook om wat variatie in tracks te krijgen

zemanwithzeplan

Legacy Member
wow kvind het echt wel nice, het kan zo wel wat beter klinken vind ik.. de synth's wat voller, zet er wat effectjes op ofzo.. beetje mee spelen.. maar ik hoor veel goeie dingen eigenlijk :) zeker blijven gaan! :D

Cheers

s.i.m.o.n

Legacy Member
Ik kan dit pruimen, zou het zeker draaien op een fuif (mits nog wat afwerking).

takkk

Legacy Member
Ik vind 'm ook zeker niet slecht. Het is natuurlijk altijd wel even wennen met zo een knaller als origineel nummer. Well done and keep going ;)

blackman

Legacy Member
KingKain zei:
Thx, de sounds zijn geen presets, kheb zelf wat lopen klooien met de synths om er iets deftigs uit te krijgen :)
Qua drums enzo kan het inderdaad wel een pak beter, maar momenteel geraak ik niet echt veel verder dan simpele 4/4 beats :p Kga mij daar eens een beetje mee bezighouden, ook om wat variatie in tracks te krijgen

Uw drums moeten gewoon echt "strak" zitten bij electro vind ik, probeer altijd vanuit dat perspectief uit te gaan.
Als je 5 verschillende hi-hats, 4x gelayerde kicks en 6 verschillende snares gaat

gebruiken weet je gewoon dat het semi-fout gaat aflopen (als je niet over de technische vaardigheden beschikt om alles perfect te masteren ).

Remix klinkt wel deftig btw, ik heb ervan genoten.

KingKain

Legacy Member
Thx voor de feedback guys, ik heb de track lichtjes aangepast en afgewerkt. (ietsje vollere kick, main synth klinkt ook wat minder 'dun', en wat effecten)

klik: Soundcloud

zemanwithzeplan

Legacy Member
Me thinks it's better... alleen spijtig dak et nimeer kan vergelijken me de vorige versie :p

Gregosz

Legacy Member
Kvind et al goed, maar kheb het idee dat de sounds ietwat te scherp zijn, ofwel ligt dat omdat ik op laptop luister.

Nausea

Legacy Member
het geluid klinkt wa overstuurd, maar los daarvan als remix van da nummer vindek echt goe gedaan.

vet vet! zou op een feestje zeer goe doen!

freddiejay

Legacy Member
FDJ Likes this!
zit er een apr op een van je leads?

kvind die overdrive nog wel ok!
mocht misschien iets dieper in plaats van scherper
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan