Archief - [Electro] SNOB Electro Sounds - Get The Lube

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

zemanwithzeplan

Legacy Member
Yo beste vrienden!

SNOB ES is er weer met een nieuwe track, mogelijk hebben jullie het al opgemerkt maar deze staat gemerkt als Electro, niet Trash Electro, deze is weer wat properder, wat Electroder :p ale soit tis minder nasty, maar voor zij die al in paniek slagen tis nog altijd SNOB Electro Sounds :) het was tijd om nog eens een track te maken voor een breder publiek :)

Dus geniet ervan, dit is SNOB ES' Get The Lube!

Comments are welcome!

Cheers!

takkk

Legacy Member
Vind em zeer goed klinken! Veel meer mijn genre zo :D Intro is ook een van de betere die ik bij jullie heb gehoord. Bij het stukje van 1.00 tot 1.30 heb ik persoonlijk het gevoel dat er meer uit te 'persen' is, zodat er nog meer opbouw is. Die afbouw en opbouw op't einde, is in dat opzicht beter als de eerste. Alleszins, ik zie bij deze weer veel progressie ;)

Koentjes

Legacy Member
'k vind de climax redelijk tegeslagen. Het contrast tussen de opbouw en de climax zelf is veeeel te klein en heeft weinig effect eigelijk, vind ik! Synthwerk zit tof in elkaar. Drumsounds vind ik minder, maar daar moet je niet op letten :P Dat is tenslotte gewoon sample keuzen. Strak nummer wel, alleen weinig contrast tussen.. hoe moet ik het zeggen: de chillen en stevige stukken!

s.i.m.o.n

Legacy Member
Ik deel takkk zen mening :D Mooie intro; als ge het als geheel bekijkt misschien iets te weinig climax gehalte. Allé, 't mist iets om em echt te doen ontploffen. Rustig afgebouwd ook. Nice! Veel meer elektro en dus veel meer men smaak ;)

Blijf gewoon deze shit maken man :p

zemanwithzeplan

Legacy Member
Howdy folks :D

Ik weet wel dat de track wat climaxgehalte mist.. maar ik wou eens een wat rustigere track maken na al het geweld van de laatste tijd :)

Ik denk ook dat ik mij wa meer ga focussen op dit genre meer... de Trash is ook nice maar ik denk dat dit meer geapprecieerd word bij et grote publiek :p

Next song: Electro WITH Climaxes :D

Cheers!

Nausea

Legacy Member
zoals reeds in andere reply gezegd, die soundcloud heeft lang raar gedaan bij mij.:s

de intro is echt vet vet vet. De rest van het nummer is matig boeiend, omdat het na verloop van tijd wat eentonig wordt. de synthklank van de bas mist analog feel vindek.

Tis zowieso een nummer waar je goe kan op gaan, ma ik ontdek ier graag nummers die op zich krachtig genoeg zijn om zomaar eens op te leggen, ajbwib.

freddiejay

Legacy Member
kijk al uit naar "electro with climaxes"

uwe liederengeliud zit al snor :)

NavaRR

Legacy Member
Opbouw naar climax toe beter uitwerken zodat je echt het gevoel hebt dat je naar een climax gaat.

Nu blijft die wat op 1 lijn (om het te veralgemenen natuurlijk). Ietwat eentonig eigenlyk.

Sounds zitten wel goed.. mag misschien iets scherper, maar dat is mss persoonlijke smaak.

x

Ibvath

Legacy Member
hi
elektro op zijn best perfect
je hoe je speelt met je bassline niceeeee :)

Mr.vincieboy

Legacy Member
lekker met de bass gewerkt mag wel wat meer pit en tempo in niet?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan