zemanwithzeplan
Legacy Member
Yo beste vrienden!
SNOB ES is er weer met een nieuwe track, mogelijk hebben jullie het al opgemerkt maar deze staat gemerkt als Electro, niet Trash Electro, deze is weer wat properder, wat Electroder
ale soit tis minder nasty, maar voor zij die al in paniek slagen tis nog altijd SNOB Electro Sounds
het was tijd om nog eens een track te maken voor een breder publiek 
Dus geniet ervan, dit is SNOB ES' Get The Lube!
Comments are welcome!
Cheers!
SNOB ES is er weer met een nieuwe track, mogelijk hebben jullie het al opgemerkt maar deze staat gemerkt als Electro, niet Trash Electro, deze is weer wat properder, wat Electroder
ale soit tis minder nasty, maar voor zij die al in paniek slagen tis nog altijd SNOB Electro Sounds
het was tijd om nog eens een track te maken voor een breder publiek 
Dus geniet ervan, dit is SNOB ES' Get The Lube!
Comments are welcome!
Cheers!
Intro is ook een van de betere die ik bij jullie heb gehoord. Bij het stukje van 1.00 tot 1.30 heb ik persoonlijk het gevoel dat er meer uit te 'persen' is, zodat er nog meer opbouw is. Die afbouw en opbouw op't einde, is in dat opzicht beter als de eerste. Alleszins, ik zie bij deze weer veel progressie 
