abys
Legacy Member
Hoi ,
we hebben onze eerste demo online en zouden graag willen horen wat jullie er van vinden ...
Rave Freakz sur MySpace Music - Ecoute gratuite de MP3, Photos et clips vidéos
Greetz,
Matthias
we hebben onze eerste demo online en zouden graag willen horen wat jullie er van vinden ...
Rave Freakz sur MySpace Music - Ecoute gratuite de MP3, Photos et clips vidéos
Greetz,
Matthias

Tegenwoordig wordt gewoon die stijl van electro uitgemolken vind ik. Het nummer op zich heeft zeker potentieel, de melodie van die bass is op momenten nog wel nice maja... Probeer de track te laten uitspringen van de rest ofzo zou ik zeggen. Nice begin allesinds!