Archief - {Electro} Modek - Omnivore

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lijmbal

Legacy Member
Jow Guys,

Heb nog een nummertje af en dacht er nog eens eentje te uploaden :) Want het is nu toch al een tijd geleden dat ik hier nog iets gepost heb.

Zoals een aantal onder u zal merken ben ik wa terug gaan zoeken naar de electro sounds van 2007 omdat het daar voor mij toch allemaal zowat begonnen is :)

Dit is volgens mij de beste link om te gaan horen:
Modek - Modek - Omnivore - SoundCloud


Grtz!

takkk

Legacy Member
Heb het al gezegd, maar nogmaals, zeer strak nummer!
Die hele lange pitchbend doet me me wat denken aan Les Petits Pilous - Wake up (ook nog een knaller uit de oude doos) :)

Is dit nog in Reason 4.0 of in Logic Studio gemaakt?

Chalk

Legacy Member
Het is een strak nummer. En het pitchbend stukje doet me idd ook denken aan Les Petits Pilous :D (Waar op zich zeker en vast niets mis mee is).
Het stuk daar aan 2.30 vind ik zalig!!

Wel ontbreekt er nog iets op sommige momenten voor mij. Soms heb ik het gevoel nog een geluidje te missen. Maarja :p moeilijk te zeggen natuurlijk.

Zeer goed gedaan! :)

zemanwithzeplan

Legacy Member
Not bad maar ik mis een beetje de usual Modek flow in de track.. moeilijk uit te leggen.
De breaks zijn allemaal very nice ^^ maar de andere stukken ontbreken precies iets.. mss ben ik gewoon geen fan van die melodie ^^ maar soit tis wel nice :)

Cheers!

Lijmbal

Legacy Member
Jow takkk, dat is nog allemaal reason :)

Aan chalk en snob, het is nie echt gemakkelijk om iets met jullie commentaar aan te vangen als je begrijpt wat ik bedoel :p Met "modek flow" neem ik aan dat ge iets harder en straightforward bedoelt, maar dat gaat hier idd niet lukken zonder de hele track om te gooien (wat niet mijn plan is :p)

Thx for listening!

zemanwithzeplan

Legacy Member
ja i know :D maar tzal gewoon een track van je zijn die mij minder ligt, achja, zal ik maar naar al je andere goeie tracks moeten luisteren :D
but yes, me likes hard en straightforward :D

Cheers!

Clash

Legacy Member
ik vind em super strak!!! tzal persoonlijke stijl zijn ma deze ligt mij zeker wel zo goed as uw ander!

die buildup is zeker succes op de dancefloor, da komt altijd goed aan :) goeie structuur ook! ik vind de climax heel nice, maar ik zou mss ne subbass laten doorgaan... denk da het da vloeiender gaat krijge! gewoon iets simpels van 4 maten ofzo.. met ne mooie LFO op ofzo :D ik vind het echt wel ne nice track zenne, ligt mij meer

Arpeggiator

Legacy Member
Dit is er weer volledig op!

Break is orgasmisch.
Ik dacht eerst, oei een kerkachtige orgel da gaat ni goed aflope, ma daarna begon het echt super goe te klinken.
Op 1.31 is het ook lekker strak. Klinkt fijn in de oren, en goed dansbaar.

Keep them comming!

KingOfWoods

Legacy Member
Ik zen ni voor electro shit, maar dit is toch enorm sterk gemaakt.
Alles zit goed zoals het moet. Propere afmixing, clean gehouden. Schoon breakjes en genoeg variatie om het interessant te houden.

mtm

Legacy Member
spreekt mij meer aan als uw ander nummers, zo ziet ge maar hoe meningen kunnen verschillen :)

Nausea

Legacy Member
iep,

ben ier al paar keer geweest, ma altijd shit met die soundcloud fucktoestand. :puke:

maar heb ondertussen uw nummer twee keer kunne checken en vind zo eentje dat past tussen 2 andere vette schijven, ma heeft voor mij nie de kracht op alleen op de top van de heuvel te staan.
Uw baslijntje zouk persoonlijke wa toonaarden hoger laten evolueren naar einde toe dat er meer speling in komt.
de breaks zijn leuk.

Ibvath

Legacy Member
vette elektro plaat klinkt lekker strak :)
vraagje : wat voor materiaal gebruik je zoal klinkt allemaal zuiver
k'gebruik fl8 maar tis da niet qua klank
grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan