djima
Legacy Member
grootte: 13,2 mb
lengte: 5'46"
bitrate: 320kbps
gear: reason 4
Zippyshare.com - Lektrobo - Take it easy.mp3
hallo,
ik heb na een lange tijd nog eens een track gemaakt, kheb er in totaal een paar uurtjes aan gewerkt tot nu toe en ben er vrij content van. maar ik had natuurlijk graag wat reacties gehoord van anderen...
grtz, lektrobo
lengte: 5'46"
bitrate: 320kbps
gear: reason 4
Zippyshare.com - Lektrobo - Take it easy.mp3
hallo,
ik heb na een lange tijd nog eens een track gemaakt, kheb er in totaal een paar uurtjes aan gewerkt tot nu toe en ben er vrij content van. maar ik had natuurlijk graag wat reacties gehoord van anderen...
grtz, lektrobo

Persoonlijk zou ik gewoon heel die intro weglaten, en wat heftiger beginnen. Hou wat je nu hebt in de intro als afwisseling tussen de stukken bas. Of een eventuele tussenopbouw, ik brainstorm maar
Nog een beetje werken en dan kan er iets groots uitbloeien!