Dat was toch die Private Jet Night ? (er werden een paar fransen geïnterviewed o.a.)
Als ze het vanavond nog eens uitzenden, zal ik het recorden en een sample uploaden, want ik zoek er ook naar.
Ik heb het maandag een stuk kunnen opnemen, en daar kwam DJ Jean - Feel It in voor.