Archief - [electro-industrial] Systematic Failure - One Triangle

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Yenneman

Legacy Member
Gegroet,

hier ben ik weder met een nieuw schijfje. Misschien een beetje chaotisch voor sommigen, met verschillende invloeden. Het heeft me zweet, tranen en bezoekjes aan 'adultsites' gekost om dit op een redelijk tempo af te krijgen (bloed kwam er gelukkig niet aan te pas).

Luister maar eens, en geef een commentje. Thx.

7,70 mb
5'37" lang
mp3
192 kB/s
FL Studio
een werkje van een week, iedere dag een beetje
Eigen mening: de mix zit nog niet goed denk ik...

Link--> HIERZO

Desperatozz

Legacy Member
opslaan ging perfect :p

vindet wel lekker ... iets te schel in de hoge tonen, en te weinig laag

dat wel

voor de rest ... nice work :D

Baloo

Legacy Member
Vet nummer !

Lekker chaotisch , maar toch volgbaar.

Kick zit juist niet zo lekker in het geheel , daar moet nog wat aan gevezen worden .

Voor de rest , nice touch man !
Bram

Yenneman

Legacy Member
Desperatozz zei:
opslaan ging perfect :p

Ha, goed...want het lukte me vanmiddag niet om dit op te slaan.
Misschien zit er nog wat weinig bas in, ik heb me gehaast om het vandaag af te krijgen voor ik naar Gent moest vertrekken, alvast mercikes voor de commentaar jongens.

Chimmy

Legacy Member
Manman waar haal jij de inspiratie telkens vandaan? Heerlijke plaat, zoals gewoonlijk! (al mag er idd nog wat aan afgemixt worden)

Bastaspast

Legacy Member
Oeps, nog steeds niet gereageerd ... mja vergeetachtig en druk ... wss 2 termen die ge zelf ook goe kent é yen ;)

Anywayz eens beoordelen tijdens beluisteren ...

Zaligen intro alleszins, en zoals ik al zei over msn: "LIKE THAT FUCKING SNARE" ... goei melodie patterns, as usual ... staat allemaal fris, klinkt helder, alleszins genoeg highs ... tis in orde man, echt ... maar ja welke plaat van u is niet in orde ?

like your style

mvg
B'ken

xxx

bandarlog

Legacy Member
Schitterend! Goe bezig, doe zo voort. Misschien inderdaad wat lager afmixen, minder schel... maar dat zijn details, dees is een nummer om zwaar op te gaan. laat mij weten wanneer uw eerste ive act is, dan kom ik af!

Strawberry

Legacy Member
super :)

enige liedjes van hier datk dagen nadien nog opleg
en er nog steeds evenveel van geniet

buiten psy avia ma die maken zoveel liedjes nie

Yenneman

Legacy Member
bandarlog zei:
Schitterend! Goe bezig, doe zo voort. Misschien inderdaad wat lager afmixen, minder schel... maar dat zijn details, dees is een nummer om zwaar op te gaan. laat mij weten wanneer uw eerste ive act is, dan kom ik af!

Oh man, now you made me blush :$

Bontus

Legacy Member
Totaal nie mijne stijl van muziek maar klinkt wel goed afgewerkt en als één totaal. En wat hier ook al gezegd was, ik vind de hoge tonen soms iets te hoog/luid wat een beetje pijn doet aan de oren.
Lijkt een beetje alsof het uit Mortal Kombat komt :D

blackman

Legacy Member
reteiP zei:
Totaal nie mijne stijl van muziek maar klinkt wel goed afgewerkt en als één totaal. En wat hier ook al gezegd was, ik vind de hoge tonen soms iets te hoog/luid wat een beetje pijn doet aan de oren.
Lijkt een beetje alsof het uit Mortal Kombat komt :D

maar mortal combat werd wel een WERELDHIT hé ?

maar wat ik wel minder vind is dat meer naar het einde toe het een klei nbeetje meer eentonig word :s.

maar toch--->GJ

Yenneman

Legacy Member
blackman zei:
maar mortal combat werd wel een WERELDHIT hé ?

maar wat ik wel minder vind is dat meer naar het einde toe het een klei nbeetje meer eentonig word :s.

maar toch--->GJ

Ik snap je punt van die eentonigheid op het einde. Dat heb ik eigenlijk gedaan omdat ik het al in mijn hoofd had gehaald van er later (omdat ik nu enkele technische vereisten mis) vocals bij te plaatsen, waardoor er nog wat variatie aan toegevoegd wordt. Naar het einde toe komt er dan een zanglijn bij, waardoor die eentonigheid verbroken zou worden.

Thx voor de comments.

JackM

Legacy Member
wow echt vet ;D

goede afmixing, ook wel goe gevonden :niceone:
tdoet mij een beetje denken aan de platen die paul oakenfold nog geproduced eeft enkele jaren geleden (just dan met iets minder bass). dus da zit wel ok :p

mss dat de bass een tikkeltje luider mocht, maar da vindek nu nie echt erg, want da kannek zelf bijregelen op men versterker.

Ik snap je punt van die eentonigheid op het einde. Dat heb ik eigenlijk gedaan omdat ik het al in mijn hoofd had gehaald van er later (omdat ik nu enkele technische vereisten mis) vocals bij te plaatsen, waardoor er nog wat variatie aan toegevoegd wordt. Naar het einde toe komt er dan een zanglijn bij, waardoor die eentonigheid verbroken zou worden.
zonder vocals klinket heel goed imo, maar met ne goeie vocal derin kannet nog beter worden. dan denkek ook zo weer aan het soort vocals uit de platen van oakie enkele jaren terug.

maar tis echt wel een goed plaatje ;)

Bosvos

Legacy Member
Jack Malibu zei:
zonder vocals klinket heel goed imo, maar met ne goeie vocal derin kannet nog beter worden. dan denkek ook zo weer aan het soort vocals uit de platen van oakie enkele jaren terug.

maar tis echt wel een goed plaatje ;)
zoiets zou'k nu niet doen;)

ik zou er wat screams of dergelijke onderzetten,, of wa gesamplede stukjes gelijk bij grendel of feindflug he;)

me andere vocals gaat ge denk ik ineens een heel ander soort muziek krijgen...en das niet de bedoeling...of wel?

Yenneman

Legacy Member
hoofdschooier zei:
zoiets zou'k nu niet doen;)

ik zou er wat screams of dergelijke onderzetten

Welja, ik ga hier toch wel eerder mee akkoord :) , maar 't zal nog niet voor morgen zijn...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan