Archief - (electro house) yikez - Who Brassed?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Koentjes

Legacy Member
Yo Yo!
Deze keer een volledige track, for real! :D Vuur de comments maar af!

Beetje info::

FL Studio 9 + VEE2 samplepack (aanrader!) + Sawer + 3xOsc
Dat zal het zo'n beetje zijn denk ik.

yikez - Who brassed? - SoundCloud

Ciao!

zemanwithzeplan

Legacy Member
yooow!

De drums in het begin doen me denken aan Zipper eigenlijk (toevallig inspiratie gehaald? :p)
Van mij mag je hem eens doorgeven voor in Italie :D si tu veux natuurlijk ;)

Cheers
Tom

Arpeggiator

Legacy Member
Hey.

Zeker een lekkere track! Echt electro house van wat hoger niveau vind ik :). Enkel vind ik de drums niet zo goed ge'EQ'd. Ze klinken precies alsof ze slecht zijn opgenomen, ze gewoon highpassen is hier niet goed genoeg denkik. Voor de rest echt pro track! :) Nu zou je toch al eenlabel moeten kunnen pakken hoor, maar je moet ook niet meteen het beste label nemen he, misschien zit daar je probleem dat je niemand vindt. Mijn eerste release is ook bij een minder bekend label.

Keep them coming!

Koentjes

Legacy Member
Inspiratie uit Zipper, nee eigelijk niet :D Zelfs nog niet aan gedacht. Bedankt voor de comments. EQ zit inderdaad nog niet superstrak bij nader inzien, try to fix that. Het probleem is niet echt dat ik te hoog grijp ofzo, maar ik ken echt niemand direct. Ik weet niet of random labels op het internet afschuiven ook zo'n goed idee? Ik weet het niet echt, open for advice! :D

Bedankt voor de comments ook natuurlich!

felixdraait

Legacy Member
Ik vind het ook wel strak klinken. Properkes :D

Koentjes zei:
Het probleem is niet echt dat ik te hoog grijp ofzo, maar ik ken echt niemand direct. Ik weet niet of random labels op het internet afschuiven ook zo'n goed idee?

Vraag ik mij eigenlijk ook af... Iemand ervaring mee?

Nausea

Legacy Member
De track is zeker releasable, maar eerder op klein label idd, digitaal...

Ik heb de bovenstaande vraag gesteld aan 2 gasten die'k ken. De ene heeft al wat releases erop zitten, en de andere die heeft zelf een label gestart enkele maanden terug. Als ik antwoord heb laat ik u iets weten.

Ik ben zelf te lui om in dat oerwoud van labels op zoek te gaan. Idd altijd klein beginnen eh.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan