Koentjes
Legacy Member
YO Yo!
Long time no see
I'm sorry! 
Ik probeer terug wat actief te zijn, maar 't zijn echt slopende weken met school!
Ik heb 2 trackjes gemaakt, zit nog niet echt structuur in ofzo, ge zult ook gewoon horen dat bijna gewoon loopke is, maar ik wou ze al laten horen
Yikez sur MySpace Music - Ecoute gratuite de MP3, Photos et clips vidéos
ciao
Long time no see
I'm sorry! 
Ik probeer terug wat actief te zijn, maar 't zijn echt slopende weken met school!
Ik heb 2 trackjes gemaakt, zit nog niet echt structuur in ofzo, ge zult ook gewoon horen dat bijna gewoon loopke is, maar ik wou ze al laten horen

Yikez sur MySpace Music - Ecoute gratuite de MP3, Photos et clips vidéos
ciao