Archief - [Electro] Gtronic - Iron Man

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Canniball

Legacy Member
Hej!

Hier ben ik weer... :D
Aloewel het exaam is, heb ik toch tijd genoeg om ff wat trackjes te maken.
Goei middel om de stress kwijt te spelen :p

Deze track is een pak harder. Lekker 'headbangend'...
De track is nog niet volledig af,
de sound moet nog iets verfijnd worden en
hier en daar moeten de overgangen nog iets beter gemaakt worden.

GTRONIC goes LONDON on MySpace Music - Free Streaming MP3s, Pictures & Music Downloads
voor een korte teaser

Laat die kritiek maar komen :)

groete!

Clash

Legacy Member
First of all.. vette tracknaam ! ;)

-heeft zoals altijd echt ne nice intro
-de climax op 1 minuut vind ik wel vet, ma ik zou de basis melo toch nog iets aanpassen, erges iets scherpers ofzo doen klinken ik weet niet? ma zoals ge zelf zei hij is nog niet af he..
-over het algemeen in de track vind ik de sound echt nice, ma misschien moet er ergens is e groot stuk zitte voor variatie ofzo denk ik?

toch vind ik het al ne lekkerrrrre track! grtzz

Bartcore

Legacy Member
Bass!
Haha, gave track weer. Toch vind dat hij na het eerste climaxmomentje nèt iets te leeg klinkt, geeft zo weinig voldoening (op 1:00). vanaf 1:43 is hij helemaal te gek :D, maar wat Clash zei, ergens gewoon een snerpende synth ingooien zou de track geen slecht doen.

Weer top gedaan! :)

Koentjes

Legacy Member
Yo
G's using claps in his tracks? :O :D Nicely done!
Ik vind hem ook geslaagd, alleen vind ik de melodie over't algemeen iets te simpel. Precies een distorted wobble die af en toe van toonhoogte veranderd.. Maar das ook veruit het enige dat ik kan opmerken denkik :D Sounds enzo zijn nice! Ik sluit mij gedeeltelijk aan bij de rest, die eerste climax zou'k ook iets meer van verwachten. Maar cava nog, het is eigenlijk alleen de melodie die me beetje teleursteld, voor de rest nice jobbbb!

Canniball

Legacy Member
merci voor de tips!!

tis idd waar wa betreft die melodie :D
tzijn maar 2 noten hehe
ik ga eens proberen de sleur te doorbreken..
maar ik heb schrik dat ik de track te druk maak

rond 1 min was eigenlijk geen climax bedoeld..
Ik wou de track harder en harder laten gaan, met als climax op 1m43
Ik ga den intro eens deftig bekijken

binnekort nen dikken update!
goeie commentaar!! merci manne ;)

Clash

Legacy Member
als ge die climax op 1 min ni wilt bekomen zou ik ook geen stilte of zo'n felle opbouw vlak voor 1 minuut maken.. gwn zo laten doorlopen me een of andere sweep en dan na een tijd kunt ge bij 1.45 wel die climax lekker vettig late klinke :D zoals k al zei heeft dik potentieel deze track! grtz

Canniball

Legacy Member
link verwijderd

2e versie!
volledig de structuur bewerkt,
de intro melodie bewerkt
en nog een stuk harder gemaakt

Deze versie moet nog afgewerkt worden tot in de puntjes..

grts!

Clash

Legacy Member
ja nu is em wel lekker knallend, en die vocals vind ik sjiek klinke! ik heb deze sound wel graag :) good job dude!!!

cheers

Canniball

Legacy Member
super! thx manne :D Da was wa'k moest horen se hehehe
Anders moest ik weeeral beginne knippe en plakke :D

Ik zal hem vndg afwerken!

Canniball

Legacy Member
merci!!

voor de geintereseerden,
hier is de volledig 'afgewerkte' versie in 320kbps
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan