cura
Legacy Member
kweetet tzegt nie veel, ma je weet ma nooit
de titel is iets met "girl" in, iets met "mean girl"? nie zeker van die "mean" :/
nuja, twas vandaag op "De Maxx" op stu bru net voor 15u, maar ze hebben de playlist daarvan blijkbaar niet op de site
er waren denkek 2 artisten, enen met een naam als johnson ofzo? nie zeker dorvan, kkan me da totaal ingebeeld ebben
tis zo redelijk kalme elektro met piano achtige klanken, in de trend van orbital imo
de titel is iets met "girl" in, iets met "mean girl"? nie zeker van die "mean" :/
nuja, twas vandaag op "De Maxx" op stu bru net voor 15u, maar ze hebben de playlist daarvan blijkbaar niet op de site
er waren denkek 2 artisten, enen met een naam als johnson ofzo? nie zeker dorvan, kkan me da totaal ingebeeld ebben

tis zo redelijk kalme elektro met piano achtige klanken, in de trend van orbital imo