zemanwithzeplan
Legacy Member
Weer eens een conceptje voor een track af.
Er is misschien nog ruimte voor verbetering.. ik zou graag horen wat jullie er van vinden!
De bedoeling is een rasechte partytrack te maken. Noem het Electro of Fidget ofzo.. tis wat je wilt
maar de bedoeling is dat het een feestje geeft 
Mogelijke zelfkritiek is dat er wat meer variatie in mag denk ik
Check it out and comment all you want!
AANPASSING: Nieuwe versie online... dit is een nieuwe link!
(Intro korter en nieuwe synth ingevoegd)
SNOB Electro Sounds - Gamin
Cheers!
Er is misschien nog ruimte voor verbetering.. ik zou graag horen wat jullie er van vinden!
De bedoeling is een rasechte partytrack te maken. Noem het Electro of Fidget ofzo.. tis wat je wilt
maar de bedoeling is dat het een feestje geeft 
Mogelijke zelfkritiek is dat er wat meer variatie in mag denk ik

Check it out and comment all you want!
AANPASSING: Nieuwe versie online... dit is een nieuwe link!
(Intro korter en nieuwe synth ingevoegd)
SNOB Electro Sounds - Gamin
Cheers!

