satanreleased
Legacy Member
Hallo beste muziek luisteraars.
Zoals gewoonlijk kom ik regelmatig terug met een nieuwe liedje,om het kort te houden zal ik men eigen niet meer voorstellen , want de meeste mensen kennen mij hier al .
Het volgende liedje is gemaakt vandaag 12 maart 2006 om 20.00.
De titel van deze is "Song for Debbie" ...Laat jullie niet mislijden door de titel het is geen slow thingy.
Things i used to make it work , Ableton 4.0 , mijn trouwe Midi controller van Evolution MK-461C en mijn Creative prodikeys DM.
Zang is van mij zelf .Zoals alle andere stemmen in deze liedje .
Enjoy the beat and have fun.
PS: kan er iemand mij zeggen waar de EDIT knop zich bevindt ????? in de nieuwe skin van telenet ?
De track gegevens:
groote :4.64 Mb
lengte : 5.04 minuten en seconden
formaat : mp3
gecodeerd in 128 kbps aan 44.100 Khz
Link : http://users.pandora.be/effectone/Effect One - song for debbie.mp3
Zoals gewoonlijk kom ik regelmatig terug met een nieuwe liedje,om het kort te houden zal ik men eigen niet meer voorstellen , want de meeste mensen kennen mij hier al .
Het volgende liedje is gemaakt vandaag 12 maart 2006 om 20.00.
De titel van deze is "Song for Debbie" ...Laat jullie niet mislijden door de titel het is geen slow thingy.
Things i used to make it work , Ableton 4.0 , mijn trouwe Midi controller van Evolution MK-461C en mijn Creative prodikeys DM.
Zang is van mij zelf .Zoals alle andere stemmen in deze liedje .
Enjoy the beat and have fun.
PS: kan er iemand mij zeggen waar de EDIT knop zich bevindt ????? in de nieuwe skin van telenet ?
De track gegevens:
groote :4.64 Mb
lengte : 5.04 minuten en seconden
formaat : mp3
gecodeerd in 128 kbps aan 44.100 Khz
Link : http://users.pandora.be/effectone/Effect One - song for debbie.mp3
