Spookiekiller
Legacy Member
Hey allemaal, m'n eerste post op dit forum. 
Zoals de titel al aangeeft, Housewife van Daan, gemixt met Daft Punk - Aerodynamic en ook Faithless - Insomnia. Daft Punk valt in op vanaf 3.15
Het is geen draaitafel mix, maar eerder een standalone nummer.
Gemaakt met Ableton. Alle commentaar welkom
--> MP3 Link: DEViNE soundsystem -Mash Up
De baslijn van Daan, en de melodieën van Faithless en Daft Punk zijn gesampeld. De hoge melodie van Daan heb ik nog moeten bijmaken in Ableton.
Met m'n band spelen we dit live met gitaren, drum en zang. De tekst van One more time zingen we er dan nog bij
Voor de geïnteresseerden: Myspace

Zoals de titel al aangeeft, Housewife van Daan, gemixt met Daft Punk - Aerodynamic en ook Faithless - Insomnia. Daft Punk valt in op vanaf 3.15
Het is geen draaitafel mix, maar eerder een standalone nummer.
Gemaakt met Ableton. Alle commentaar welkom

--> MP3 Link: DEViNE soundsystem -Mash Up
De baslijn van Daan, en de melodieën van Faithless en Daft Punk zijn gesampeld. De hoge melodie van Daan heb ik nog moeten bijmaken in Ableton.
Met m'n band spelen we dit live met gitaren, drum en zang. De tekst van One more time zingen we er dan nog bij

Voor de geïnteresseerden: Myspace