Defees
Legacy Member
Yo,
Ik vraag mij af,
(als het nog niet ooit eens is voorgesteld
Misschien kunnen de mensen van het Music forum een song van games.Telenet.be maken... een song waar zowel normale instrumenten als elektronische samples in komen ofzo (en dan gezongen door Dr.Pepper ofzo?)... lijkt mij wel een leuk iniatief...?
Bv. zo een old school pop liedje als Doe Maar (bv. de song Heroïne) met wat scratchen en wat samples van de dj's en drummen en een gitaar er nog achter met wat ruigere rock invoer... en dan een tekst speciaal geschreven...
tis maar een idee van mij...
of 2 versies... een Non-electronische song, en een electronische song... met de zelfde tekst weliswaar...?
aangezien ik niet zo getalenteerd ben als de rest, zal ik wel roadie spelen?
Als niemand het ziet zitten, dan is het maar zo, ik wou gewoon eens zien of de muzikanten van het music forum samen een song maken wat er dan van zou komen.
Grtz *DeFees*
ps. don't shoot me for being *DeFees* ik heb stomme ideeën soms?
Ik vraag mij af,
(als het nog niet ooit eens is voorgesteld

Misschien kunnen de mensen van het Music forum een song van games.Telenet.be maken... een song waar zowel normale instrumenten als elektronische samples in komen ofzo (en dan gezongen door Dr.Pepper ofzo?)... lijkt mij wel een leuk iniatief...?
Bv. zo een old school pop liedje als Doe Maar (bv. de song Heroïne) met wat scratchen en wat samples van de dj's en drummen en een gitaar er nog achter met wat ruigere rock invoer... en dan een tekst speciaal geschreven...
tis maar een idee van mij...

of 2 versies... een Non-electronische song, en een electronische song... met de zelfde tekst weliswaar...?
aangezien ik niet zo getalenteerd ben als de rest, zal ik wel roadie spelen?
Als niemand het ziet zitten, dan is het maar zo, ik wou gewoon eens zien of de muzikanten van het music forum samen een song maken wat er dan van zou komen.
Grtz *DeFees*
ps. don't shoot me for being *DeFees* ik heb stomme ideeën soms?


kheb daar geen zicht op... en ik denk wel dat er meerdere mensen op dit forum zijn met degelijke record software en hardware... en dan kan iemand die een audio program heeft die layers over elkaar doen en weet ik veel ... ben een leek op studio en equalizing en zo