Archief - Een Games.telenet.be Song...?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Defees

Legacy Member
Yo,

Ik vraag mij af,
(als het nog niet ooit eens is voorgesteld:)

Misschien kunnen de mensen van het Music forum een song van games.Telenet.be maken... een song waar zowel normale instrumenten als elektronische samples in komen ofzo (en dan gezongen door Dr.Pepper ofzo?)... lijkt mij wel een leuk iniatief...?

Bv. zo een old school pop liedje als Doe Maar (bv. de song Heroïne) met wat scratchen en wat samples van de dj's en drummen en een gitaar er nog achter met wat ruigere rock invoer... en dan een tekst speciaal geschreven...

tis maar een idee van mij... :)

of 2 versies... een Non-electronische song, en een electronische song... met de zelfde tekst weliswaar...?
aangezien ik niet zo getalenteerd ben als de rest, zal ik wel roadie spelen?

Als niemand het ziet zitten, dan is het maar zo, ik wou gewoon eens zien of de muzikanten van het music forum samen een song maken wat er dan van zou komen.


Grtz *DeFees*


ps. don't shoot me for being *DeFees* ik heb stomme ideeën soms?

The Mussels

Legacy Member
Im interested in playing the guitar part (als bongz nie meedoet maar ik zou niet teveel hoop koesteren in veel volk...)

Addow

Legacy Member
Het idee op zich vind ik wel geslaagd, maar... het concept is was discutabel. Gaan we AK-shots in de song verwerken? Of een overscherende gesimuleerde straaljager? Ik zou toch voor de shotgunbass gaan, en in 't refrein graag een reloadsample :P

Tot hier m'n fantasie...

Jij wil eigenlijk opnieuw een TN Producing Contest uit de grond stampen, of alé, dat is je idee toch é? Desalniettemin veel succes!

Defees

Legacy Member
ik wil geen contest uit de grond stampen ik wil gewoon als onze Music Community den Ultratop bestormen :p nee, gewoon een lijflied crëeren waar we allemaal hebben aan gewerkt... bv. Kippesoep faken of... geef een teken... ? maar dan beter :)

deyoeri

Legacy Member
Titel: "Registreer je!"

Op meer artistieke bijdrage moe je van mij niet rekenen, tenzij je crappy gitaar wilt horen ^^

Defees

Legacy Member
ik weet et, het is nog niet alles, maar ik dacht aan Kippe soep door Community groep te veranderen en dan een tekst op de zelfde manier te zingen, alleen betere muziek op de achtergrond.

Defees

Legacy Member
ik zou eigenlijk zo de hele games.telenet.be crew dat laten zingen... Dr.pepper en de rest dus...? die zitten toch samen op een bureau zeker? :D kheb daar geen zicht op... en ik denk wel dat er meerdere mensen op dit forum zijn met degelijke record software en hardware... en dan kan iemand die een audio program heeft die layers over elkaar doen en weet ik veel ... ben een leek op studio en equalizing en zo

Desperatozz

Legacy Member
dit idee is reeds een hele tijd geleden naar voor gekomen

Vylix en ik zouden aan een theme song werken ... hier kruipt echter veel tijd in ... en da is er dus nog van geen kanten van gekomen

discussie was ook dat er altijd weer mensen zijn die't nie goe gaan vinden wegens het enOrme uiteenlopende aanbod van genres ...

neemt nie weg dat de geïnteresseerden een theme song mogen maken ... die dan erna door een meerderheid moet goedgekeurd worden ofzo :)

Defees

Legacy Member
ik zeg dan ook een gulden middengenre hé :)... zoiets dat iedereen kan aanvaarden :)

Desperatozz

Legacy Member
metal-jump-punk-folk-techno ...

alle uitersten op een hoopje maken één middenweg-track :D

DAT noem ik nu eens VERNIEUWENDE THEORIE :D

Defees

Legacy Member
pik em maar ja... pik hem maar, mijn theorie !

we kunnen er ook gewoon een fun song van maken... zo distorted stemmekes, en dan happy muziek op den achtergrond

Anoniem07

Legacy Member
In mijn lange tijd dat ik hier kom is dat toch al 2 of 3 keer voorgesteld zonder overdrijven. Laatste jaar ben ik wel nauwenlijks nog hier online geweest maar toch...

Dj Aero

Legacy Member
een tng producing contest wiii. er moet sowieso eerst een onderscheid gemaakt worden tussen electronisch en instrumentaal denk ik.

voor electronische muziek: een samplepack van gamessounds ofzo, dunno?

moest er een contest kome voor electronische muziek dan doe ik mee

edit: na de topic te lezen, dat van die vocal lijkt mij eerder een onrealiseerbaar idee
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan