Anoniem05
Legacy Member
Ben nu al een tijdje bezig met Dubstep, ben via Fruity Loops begonnen, begint stilletjesaan te lukken maar een belangrijk aspect heb ik nog niet volledig onder de knie.
Dubstep is 140bpm,maar om een degelijke opbouw te hebben met je x aantal maten besteden aan intro, body van de track en de outro.
Wie kan me hieromtrent kort uitleg geven? Hoe weet ik op welke maat ik me bevind etc.
Hartelijk bedankt!
Dubstep is 140bpm,maar om een degelijke opbouw te hebben met je x aantal maten besteden aan intro, body van de track en de outro.
Wie kan me hieromtrent kort uitleg geven? Hoe weet ik op welke maat ik me bevind etc.
Hartelijk bedankt!
