blackman
Legacy Member
Aye,
de laatste tijd verdiep ik me steeds meer in Dubstep en dat hoor je dan ook in de nummers die ik produce.
Deze keer wou ik iets doen met de alom bekende 'wobble bass', vandaar de naam 'The Wobble'.
Het zal je dan ook niet verbazen dat deze track vol zit van deze wobble.
duur: 3.05 min
grootte: 2.9 mb
Link: zSHARE - The Wobble.mp3
de laatste tijd verdiep ik me steeds meer in Dubstep en dat hoor je dan ook in de nummers die ik produce.
Deze keer wou ik iets doen met de alom bekende 'wobble bass', vandaar de naam 'The Wobble'.
Het zal je dan ook niet verbazen dat deze track vol zit van deze wobble.
duur: 3.05 min
grootte: 2.9 mb
Link: zSHARE - The Wobble.mp3