Om eerlijk te zijn vind ik hem saai. En vree repetitief en zo leeg. Over het technisch aspect kan ik niveel zeggen. Ma gewoon de muziek zelf vindk ni zo goed

Sorry.
Everlasting zelfde.
Van Dark Power zou ge wel nog iets zots kunnen maken. Da kunde wel laten knallen volgens mij.
Anyway, zeker verder doen want ik vermoed dat je nog niet zo lang bezig bent. Dus ge zeker nog veel vooruitgang maken ^^