Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar duidelijk dat ge nog voor elk kanaal is zult moeten goed EQ'en... Ik vind de bass wel nice, mooi vloeiend. Misschien bij uw drums wa meer high pass doen? Dat het wa scherper is. Nice pad ook, ik vind em mooi! Zeker aan verderwerken.... Probeer ergens in't midden iets speciaals te doen, een soort break waarin er een melodie evolutie zit?
Ma ik vind deze stijl echt goed, zoals ik zei zeker proberen volledig af te werken!Canniball zei:Je volume kan je ook gwn aanpassen van bepaalde stukken eh..
Compressie is een noodzaak, als ge uw drums punchy en krachtig wil laten klinken.
Berter zei:Bedankt voor den vriendelijke comment, hoor 't ook liefst diepe minimalistische dnb (niet dat dit ergens in de buurt daarvan komt.. ik probeer hehe).
Is gemaakt met ableton & wat vsts.
