Archief - DMD Rock Battle zoekt rockbands

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jeevs

Legacy Member
rblogo.jpg

Welke rockband verovert Dendermonde?

De eerste editie van de rockrally DMD ROCK BATTLE vindt plaats op zaterdag 1 april 2006 in Dendermonde. DMD ROCK BATTLE wordt een muzikaal slagveld waar alleen de meest strijdvaardige rockbands zullen overleven. Op dit moment rekruteert DMD ROCK BATTLE volop startende bands en artiesten die op zaterdag 1 april in de arena willen stappen…

Het slagveld
DMD ROCK BATTLE wordt uitgevochten in een verwarmde reuzentent aan de De Bruynkaai, Noordlaan in Dendermonde. Het strijdveld bevindt zich aan de rand van de stad en is makkelijk bereikbaar met de fiets, de auto, het openbaar vervoer, gevechtsjeep of tank.

Belangrijke voorwaarden
DMD staat voor DenderMonDe. We verwachten dat minstens één van de bandleden in Groot-Dendermonde woont. De gemiddelde leeftijd van alle bandleden mag ook niet meer dan 30 jaar zijn. Het volledige reglement kan worden opgevraagd bij de organisatie.

De oorlogsbuit
De oorlogsbuit is niet mis. De winnende band duikt na de verhitte strijd onder in de opnamestudio om in de best mogelijke omstandigheden enkele songs op te nemen. Er wacht de winnaar ook nog een (betaald) concert. We hebben het dan nog niet eens over de eeuwigdurende glorie en de zoete smaak van de overwinning.

Aanmelden bands
Bands of artiesten, die willen deelnemen, kunnen een demo cd opsturen naar het onderstaande adres. Onze bekwame jury (ook bekend als ‘de krijgsraad’) maakt een eerste selectie op basis van de ingestuurde cd’s. De bands en artiesten, die in deze eerste selectieronde sneuvelen, krijgen een eervolle vermelding op de website en worden uiteraard uitgenodigd om op zaterdag 1 april de strijd te volgen van op een comfortabele plaats in de zaal.

Welke rockband verovert Dendermonde?

Stuur demo cd’s voor woensdag 8 februari 2006 naar:

DMD ROCK BATTLE
t.a.v. Pieter Lambrecht
Van Langenhovestraat 260
9200 Dendermonde

www.dmdrockbattle.be
[email protected]

sir oinksalot

Legacy Member
en moet het echt rock zijn, of mag het ook wat harder? :p

jeevs

Legacy Member
zolang het binnen de categorie "rock" valt is het goed :)
Of het nu hard is of niet maakt niet uit!

Je moet trouwens niet te hard letten op de verreiste om van regio Dendermonde te zijn, als de demo goed is maak je sowieso kans om mee te doen!

xDama

Legacy Member
jeevs zei:
zolang het binnen de categorie "rock" valt is het goed :)
Of het nu hard is of niet maakt niet uit!

Je moet trouwens niet te hard letten op de verreiste om van regio Dendermonde te zijn, als de demo goed is maak je sowieso kans om mee te doen!

Als je een DMD rock battle doet vind ik dat er sowieso 1 lid uit DMD MOET komen. Zoals ook in de 1e post staat... Je krijgt in Dendermonde sowieso al niet al te veel kansen dusja...

My 2 cents...

jeevs

Legacy Member
Aangezien we vandaag nog heel wat info aanvragen in onze mailbox hebben gekregen is de deadline uitgesteld tot dinsdag 14 februari om deze groepen nog de kans te geven een demo op te sturen.

jeevs

Legacy Member
al een 12tal demo's ontvangen, ik ken de groepsnamen niet vanbuiten, de demo's liggen op men bureau...

presario

Legacy Member
Zeer goed initiatief!
Wete dan welk genres het dan zo wat zijn?

jeevs

Legacy Member
van emorock over poppy dingen tot het ruigste dat ik al gehoord heb ( ze noemen het zelf trash, doom metal en van die dingen)...
Enkele groepsnamen die ik me herinner (de schrijfwijze kan fout zijn :) ): Spank my ass and call me nancy, A Switch Below, Valid Stings, Wanhoop, Bullhead

jeevs

Legacy Member
Die zitten bij de ontvangen demo's ja.
Daarom zijn ze nog niet geselecteerd hé :)

flameboy

Legacy Member
neem gewoon alle groepen :p, trekte fans van deathcore zowel als die poppy dinge :p en wie laat nu de kans liggen om 12 groepen op ene avond te zien

xDama

Legacy Member
jeevs zei:
Die zitten bij de ontvangen demo's ja.
Daarom zijn ze nog niet geselecteerd hé :)

Het zou mij verbazen dat er kwalitatief nog veel beter bij zou zitten hoor :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan