tekn0w!z
Legacy Member
Misschien wel nice om elkaar toe te voegen op facebook en zo onze interesses te sharen? 
Mij kan je toevoegen als:
- Davy Vanstraelen (normal facebook)
- Vylix | Facebook
Op mijn pagina kan je tracks, livesets en evenementen opvolgen.
Iedereen mag joinen ofc!
Ben zelf ook nog op zoek naar een mede-producer om een projectje op te starten (Reason 4.0 / Cubase SX).
genre: tech-house, minimal, progressive
Zit ook @ limbolink.be
Vylix at limbolink.hbvl.be | Limbolink.be

Mij kan je toevoegen als:
- Davy Vanstraelen (normal facebook)
- Vylix | Facebook
Op mijn pagina kan je tracks, livesets en evenementen opvolgen.
Iedereen mag joinen ofc!
Ben zelf ook nog op zoek naar een mede-producer om een projectje op te starten (Reason 4.0 / Cubase SX).
genre: tech-house, minimal, progressive
Zit ook @ limbolink.be
Vylix at limbolink.hbvl.be | Limbolink.be
. Je hebt er bij deze een fan bij ;-)