bRahms
Legacy Member
Op 9-10-11 juli van volgend jaar vindt voor de zoveelste keer op rij het 36-Uren minifestival door, georganiseerd door JH Quo Vadis (Heule-Kortrijk).
Vorig jaar hadden we op de vrijdag lokaal talent opgesteld, gecombineerd met enkele meer gekende namen (zoals DJ Pat Krimson). Op de zaterdag werd dit concept herhaald met optredens en werd het 36-Uren festival spetterend afgesloten met een optreden van de coverband van The Prodigy ("The Gilted Generation") uit Engeland.
Ook dit jaar zoeken we beginnend en minder beginnend DJ-talent in eender welk genre ('modern' voor in de ene tent, alternatief (hiphop, dubstep, D&B) voor de kleinere tent).
Indien je hierin geïnteresseerd bent of je weet iemand die hiervoor in aanmerking komt, dan mag je altijd contact met mij opnemen via bram.segers @ telenet.be voor meer informatie.
De zaterdag zijn we aan het kijken om ook hier weer een paar bands te plaatsen. Speel je zelf in een band, ben je vrij op 10 juli 2010 of ken je iemand die hiervoor geïnteresseerd zou zijn, laat mij dan eveneens iets weten op bram.segers @ telenet.be.
De opkomst van het festival van vorig jaar bedroeg op vrijdag rond de 500 bezoekers en de zaterdag rond de 400.
De website van vorig jaar is te raadplegen op 36-Uren Minifestival - 10-11-12 juli
Alvast bedankt!
Vorig jaar hadden we op de vrijdag lokaal talent opgesteld, gecombineerd met enkele meer gekende namen (zoals DJ Pat Krimson). Op de zaterdag werd dit concept herhaald met optredens en werd het 36-Uren festival spetterend afgesloten met een optreden van de coverband van The Prodigy ("The Gilted Generation") uit Engeland.
Ook dit jaar zoeken we beginnend en minder beginnend DJ-talent in eender welk genre ('modern' voor in de ene tent, alternatief (hiphop, dubstep, D&B) voor de kleinere tent).
Indien je hierin geïnteresseerd bent of je weet iemand die hiervoor in aanmerking komt, dan mag je altijd contact met mij opnemen via bram.segers @ telenet.be voor meer informatie.
De zaterdag zijn we aan het kijken om ook hier weer een paar bands te plaatsen. Speel je zelf in een band, ben je vrij op 10 juli 2010 of ken je iemand die hiervoor geïnteresseerd zou zijn, laat mij dan eveneens iets weten op bram.segers @ telenet.be.
De opkomst van het festival van vorig jaar bedroeg op vrijdag rond de 500 bezoekers en de zaterdag rond de 400.
De website van vorig jaar is te raadplegen op 36-Uren Minifestival - 10-11-12 juli
Alvast bedankt!
Is ook nog even hé.
.. maar tegen juli zou 'k toch al iets moeten kunnen. Anders zou 't maar idioot zijn. 

