Archief - DJ's & bands gezocht!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bRahms

Legacy Member
Op 9-10-11 juli van volgend jaar vindt voor de zoveelste keer op rij het 36-Uren minifestival door, georganiseerd door JH Quo Vadis (Heule-Kortrijk).

Vorig jaar hadden we op de vrijdag lokaal talent opgesteld, gecombineerd met enkele meer gekende namen (zoals DJ Pat Krimson). Op de zaterdag werd dit concept herhaald met optredens en werd het 36-Uren festival spetterend afgesloten met een optreden van de coverband van The Prodigy ("The Gilted Generation") uit Engeland.

Ook dit jaar zoeken we beginnend en minder beginnend DJ-talent in eender welk genre ('modern' voor in de ene tent, alternatief (hiphop, dubstep, D&B) voor de kleinere tent).
Indien je hierin geïnteresseerd bent of je weet iemand die hiervoor in aanmerking komt, dan mag je altijd contact met mij opnemen via bram.segers @ telenet.be voor meer informatie.

De zaterdag zijn we aan het kijken om ook hier weer een paar bands te plaatsen. Speel je zelf in een band, ben je vrij op 10 juli 2010 of ken je iemand die hiervoor geïnteresseerd zou zijn, laat mij dan eveneens iets weten op bram.segers @ telenet.be.

De opkomst van het festival van vorig jaar bedroeg op vrijdag rond de 500 bezoekers en de zaterdag rond de 400.
De website van vorig jaar is te raadplegen op 36-Uren Minifestival - 10-11-12 juli

Alvast bedankt!

Dj GiBBy

Legacy Member
Hallo,
Ik ben wel een beginnede Dj (ik draai vooral electro, house, dance... zo'n beetje modren éh..)
en ik kan anders ook wel een beginnend rockbandje...

Grtz Dj GiBBy

Skyscraper

Legacy Member
Spijtig dat 't niet dichtbij Gent is, anders zou 'k wel 's mijn kans wagen als beginnende hiphop DJ :) Is ook nog even hé.

bRahms

Legacy Member
We zoeken inderdaad meer in de streek van West-Vlaanderen, maar de "iets grotere" (lees: goede, maar geen al te dure) van ook buiten 't Kortrijkse komen in aanmerking.
Als jullie mij daarbij al eventueel enkele namen zouden kunnen doorgeven, dan zijn we ook al een stap verder.

Toch al bedankt voor de interesse die sommige hebben!

Skyscraper

Legacy Member
shiftyke zei:
jullie klinken wel nice moet ik zeggen :niceone:

@ Berter, gij kunt nie draaien man :unsure:

Jep idd mount venus is zéér sterk.

& I know man :(.. maar tegen juli zou 'k toch al iets moeten kunnen. Anders zou 't maar idioot zijn.
'k ga dan ook niet gaan hé.. ;)

bRahms

Legacy Member
Aan iedereen die al gemailed heeft, jullie krijgen zeker en vast een antwoord voor het einde van deze week!


Alvast bedankt voor het enthousiasme!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan