Serato007
Legacy Member
Hallo allemaal,
Ik ben al een hele tijd van plan om een eigen discobar op te starten (na vele jaren van slaapkamer DJ'ing
).
Het materiaal is aanwezig (toch de CD players, mixer, turntables & Serato, het grotere materiaal zal gehuurd worden), en ik voel dat mits een kleine uitbreiding van de muziekcollectie alle elementen aanwezig zijn om zelf iets te beginnen.
Nu ben ik van mening dat je voor zoiets nog altijd beter met twee (of meer) kan zijn om een optimale service te garanderen.
Zijn er hier soms mensen geïnteresseerd in een samenwerking of deelt er iemand dezelfde droom?
Ik ben zelf van de regio Lier.
Je kan me altijd contacteren op [email protected].
Alvast merci!
Mvg,
S.
Ik ben al een hele tijd van plan om een eigen discobar op te starten (na vele jaren van slaapkamer DJ'ing
).Het materiaal is aanwezig (toch de CD players, mixer, turntables & Serato, het grotere materiaal zal gehuurd worden), en ik voel dat mits een kleine uitbreiding van de muziekcollectie alle elementen aanwezig zijn om zelf iets te beginnen.
Nu ben ik van mening dat je voor zoiets nog altijd beter met twee (of meer) kan zijn om een optimale service te garanderen.
Zijn er hier soms mensen geïnteresseerd in een samenwerking of deelt er iemand dezelfde droom?
Ik ben zelf van de regio Lier.
Je kan me altijd contacteren op [email protected].
Alvast merci!

Mvg,
S.


een beetje medelijden aub?