satanreleased
Legacy Member
Hallo ik ben satanreleased vanuit Oostende.
Ik ben al x aantal jaren een dj dat voor de fun draait en ik heb een mix gemaakt .
Ik wou het vandaag op telenet muziek forum zetten maar het is me opgevallen dat de dj forum precies weg is ...
Heeft er iemand soms wat meer uitleg daarover ?
of lig het gewoon aan mij met een probleem met mijn account .
Ik heb contact opgenommen via de contact link maar niemand heeft me een antwoord gegeven , dus ik richt mij aan het publiek .
Weet er iemand daar soms meer van ?
dank u vriendelijk .
Ik ben al x aantal jaren een dj dat voor de fun draait en ik heb een mix gemaakt .
Ik wou het vandaag op telenet muziek forum zetten maar het is me opgevallen dat de dj forum precies weg is ...
Heeft er iemand soms wat meer uitleg daarover ?
of lig het gewoon aan mij met een probleem met mijn account .Ik heb contact opgenommen via de contact link maar niemand heeft me een antwoord gegeven , dus ik richt mij aan het publiek .
Weet er iemand daar soms meer van ?
dank u vriendelijk .
